Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...
İnsanlara isimleriyle seslenmeyi sevmiyosun😶
İğrenç bir insansın, yarasalar sana girsin. İnsan ol aczık yarasa yemek ne ya.
Eğlenceli ve komik bir karaktersin. salaklıgın bazılarının eğlencesi olabilir ;)
Duygusal ama bi okadar da güçlüsün çokta kıskançsın
Sen Sokak Nöbetçileri kitabından Helin Saye Aktansın! Psikolojinin pek iyi olduğunu söyleyemem ama çok güçlü bir kadın olduğunu biliyorum.
Sevimli ve çocuk ruhlu duygusal birisin. Hayal kurumayı seviyorsun.Çok konuşkan ve dost canlısı.Eğlnceli bir ruh halin var🤍