Woojin senin her şeyin. Resmen kalbin onun için atıyor.
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
Sen lisa'yı çok iyi tanıyorsun,tam bir fansın! <3
Agagagagaggaga aferin lan sanaaaa
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^