Siz ortami sicak ve samimi tutan Viski gibisiniz.Kendinizle yasam hiziniz Viski ayarinda yavas ve zevkli.Basiniza bela ve dert getirmemesini iyi biliyorsunuz.Yasam tarziniz size yeterince mutluluk zaten sagliyor.Girdiginiz ortamlarda saygi ile karsilaniyorsunuz.Buda sizi mutlu ediyor.Neseniz daimi olsun.Her zaman bu felsefenizi koruyun...
Hayatınıza kaldığınız yerden devam etmeniz gerekiyordu ve siz de görünüşte bunu yaptınız. Ama bir yandan umutsuz bekleyiş sürüyor. Geri dönse tüm dünyalar sizin olacak! Tabii bunu herkesten gizleme yolunu seçiyorsunuz. Eğer sürüyorsa, bir an önce onunla iletişiminizi kesmelisiniz. Hatta bundan fazlasını yapıp sosyalleşmeli, insanlara güvenmeyi öğrenmelisiniz.