Geleneklere çok takıntılısın bırak bunu gez toz eğlen 3 günlük yaşamda iyisin çok çok iyisin ama fazla iyi olma bu bir uyarı!! HE BİDE KIZİSENDE HUYLARIN ONUN GİBİ :) zaten kişilik özelliklerinde onun gibi sen emresin!!
Sen tam bir cadısın.kötüLükten zevk alıyorsun oldukca bencil her zaman kendini düşünen ruhunu seytana satmış bir cadı.unutma kötüLükten kime fayda gelmiş ki sana gelsin.umarım dogru yolu bulursun bir gün...
Çarşamba, haftanın üçüncü günüdür. Salı'dan sonra; Perşembe'den önce gelir. Sözcük, Farsça-Süryanice dördüncü gün anlamında "çıhar-şenbe/ çeharşenbe/çarşanba" sözcüğünden gelir. Eski Türkçe'de bu günün adı Törtünç > Dördüncü dür.