Biraz kendini beğenmiş!Ama pekte iyi kalpli olan uğur böceğisin!Sen romantik biraz utangaç birazda kendini beğenmişsin ama!İçinde okadar çok iyilik varki bu beğenmişliği yok ediyor!
Parkurları çok seviyorsun (yazan: yunus sorgunçay)
Enerjik ve eğlencelisin.arkadaşlarına oldukça bağlısın ve üzüldüğünü asla kimseye belli etmessin
En spr meleksin herşeyi yapar tüm gökyüzü hükümadarı olursun ayrıcaaaaa tüm meleklerin baş tacısın
Tıpkı Nurgül gibisin, eh yani sende biraz otistik sin.. Arkadaşların ne yaparsa onlara uymaya çalış
Pek fazla kullanılmayan bozuk bir korsan tilkisin. Agresif ve huysuz birisin fakat içinde çok iyisin...