Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)
Hayatında sürekli inişler çıkışlar olacak.Niye hep ben diyeceksin ama bu sürekli kötü şeyler yaşayacaksın anlamına gelmiyor.Sende bunun farkına varıp hep umutla güzel günler bekleyeceksin eğer çok sabırlı davranırsan her konuda mutluluk seni bekliyor ama çok karmaşık bir hayatın olduğu için sen bu mutluluğun tadını tam olarak alamayabilirsin...
Avatar olmasına karşın eğlenmeyi çok seven 12 yaşında (uyanık kaldığı süre bakımından, teknik olarak 112 yaşındadır.) bir çocuktur. Uçan dev bizonu Appa ve lemuru Momo onun hava tapınağından kalan tek arkadaşlarıdır. Henüz 12 yaşında olmasına rağmen tüm dünyanın sorumluluğu onun omuzlarındadır. Bu sorumluluğun yükü ağır geldiği içindir ki iç çelişkileri fazlaca dışarı yansımaktadır. Aynı zamanda hayatta kalan tek hava bükücüdür. Neşeli, çekingen, dost canlısı bir kişiliği vardır. Başta yalnızca hava bükmeyi bilen Aang, Katara ve Toph'un yardımlarıyla su ve toprak, Zuko'nun öğretmenliğiyle de ateş bükmeyi öğrenecektir. Dizi ilerledikçe, Aang'in karekterinde olgunlaşma görülür. Aang Katara'yı tutulmadan önce öpmüştür ve birlikte olacağına inanır ama Katara nın aklı karışık olduğu için buna karşılık veremez Aang onu yine öper ama Katara önümüzde bir savaş var ve onunla ilgilenmeliyiz der. Fakat dizinin finalinde onu öpen kişi Katara olur. Ozai'nin kendisine fırlattığı yıldırımı yönlendirmeyi başarmış ancak ona yollamamıştır. Sonunda ateş kralını yenip savaşı sona erdirir. Ateş kralını yendikten sonra Avatar haline master düzeyinde girmeyi başarmıştır.
Kendine güven konusunda sorun yok. İnsanlar önderlik ve ilham için size güveniyorlar. Muhtemelen, yine de, bazı kesim sizin kendini beğenmiş ve ezici olduğunu düşünüyor. Doğru söylemek gerekirse egonuz epey fazla. Siz de şahsi olarak sizi öldürmeyen şeyin sizi güçlendireceğini düşünüyorsunuz. Ancak Goethe’nin ifadeleriyle “İstenilen herşeyi yapmak için insan kendini olduğundan daha iyi görmelidir"
Arayacak O da düşünüyor henüz “arasam mı, aramasam mı” diye. Açıkçası elinde sizden başka ihtimaller de var. O yüzden emin değil. Kendisine de pek güvenmiyor bu işlerde. Dolayısıyla referanslarınız ne kadar güçlüyse o kadar şanslı olacaksınız. Ortak tanıdıklar vs. varsa harekete geçirmekte, ama tabii asla çaktırmamakta fayda var. Aramazı biraz zaman alacak. Belki de aradığında sizin için de iş işten geçmiş olacak… Kim bilir? O kadar önemli de değil zaten. Aradığı zaman düşünürsünüz gerisini…
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Son zamanlarda bazı şeylerin istediğiniz gibi gitmediğini fark etmiş olmalısınız. Sanki mutluluğun gittikçe ellerinizin arasından kaydığını ve yavaş yavaş gözden kaybolduğunu hissediyorsunuz. Kesinlikle bir değişikliğe ihtiyacınız var çünkü şu anda yaptıklarınız işe yaramıyor ve sizi mutlu etmeye yetmiyor. Silkelenip kendinize gelmelisiniz ve ne pahasına olursa olsun, hayatınızın rotasını değiştirmelisiniz.
Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklılığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve Allah vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Melodik mizaç özelliğine sahiptirler. Bunlar yaşamın tadını en iyi çıkaran, dünya nimetlerinden en geniş biçimde yararlanan kişilerdir. Hayati bir melodi gibi yaşar ve kavrarlar. İçinde bulundukları ortama çok iyi uyum gösterirler. Tüm insanlarla ve bütün varlıklarla anlaşırlar. Onlara ters düşmeden, olumlu ilişkiler kurmayı başararak yaşarlar. Bu engin uyum düzeni içinde, önlerine sunulan olanaklardan rahatlıkla yararlanırlar. Amaçladıkları sonuca, büyük uğraşlara kalkışmadan, kolayca ulaşırlar. Onların bu başarılarındaki en büyük etken, dış dünyayla, sudaki hidrojenle oksijen gibi uyumlu olmalarıdır. Modaya, havaya, zamana hemen uyuverirler. Herhangi birine çok değişik ve ters gelebilecek bir ortam düşünelim. Onlar bu ortam içinde dağılıp şaşırmaz, ürküp sinmez, bir köşeye çekilip donup kalmazlar. Hemen uyum gösterirler. Sivri ve uç düşünceleri, aykırı fikir ve eğilimleri yoktur. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.0 Grubu Kadını Mutfak masraflarından kısarak kendine hoş elbiseler alır. Çocukları biraz ele avuca geldiğinde hemen çalışma hayatına dönmek, toplumdaki yerini almak ister. Yemek yapmakla fazla uğraşmak istemez. Pratik yemekleri tercih eder. 0 Grubu Erkeği Aşık olduğu zaman birlikte olduğu kadını çok kıskanır. Kalabalığı sevmez. Son derece hareketli, çalışkan ve hırslıdır. Sevgilisine veya eşine sık sık hediye almayı sever.
Snden korkulur allah snn şerrinden düşmanımı bile korusun,küsen,duygusuz,mesafeli,soğuk nevale,kurnaz,kaleş,nankör,kinci,geçimsiz,kıskanç,zehirleyici,kuşkucu ve şüpheci,dengesiz,piskopatsın ne kötü huy varsa snde toplanmış...Görünüşte gayet mağrur,sakin,masum ve safsın fakat için fesatmı fesatt sna dokunmayan iiyi eder..!!
Siz kendine güvenen birisiniz. Başka insanların da sizi beğendiğini düşünürsünüz. Hatta bu konuda iddialı bile olabilirsiniz! İnsanlar sizi süzüyorsa "Ne kadar güzelim" diye düşünebilirsiniz. Aslında daima ilgi merkezi olmak istersiniz. Beğenilmek,ilgi görmek ve takdir edilmek sizin ruhsal ihtiyacınızdır. Bunun tersi durumda neşeniz kaçar ve küsersiniz. Ya meydandan kaçmak ya da ilgi çekmenin yollarını bulmak gerekir. Güçlü artistik kabiliyetiniz size her zaman yardım edecektir. Gayet inandırıcı olmayı başarıyorsunuz. Rakip tanımadan istediğiniz kılığa girebilirsiniz. Bunun amacı da krallığınızı kimseye kaptırmamaktır. Zirvede kalmak ve istediği amaçlara ulaşmak sizin için çok önemlidir. Yaratıcı yönleriniz,sanatsal alanlarınız ve kapasiteniz vardır. İlgi duyduğunuz bir dalda son derece başarılı olabilirsiniz.
Şerefsiz değilsiniz. yapanıda yapmayıda sevmezsiniz. arkadaş ortamınıza çok dikkat edersiniz ve terbiyesizliği kaldıramazsınız. size yamuk yapanı asla affetmezsiniz. sevgiliniz namusunuzdur, ona laf getirmezsiniz,kimsenin namusunada yan gözle bakmazsınız. takdir edilecek bi huyunuz var ne mutlu size :)
Evet duygusal ama kesinlikle herşeye gözleri yaşaran biri degil o.insan sevgisi olan,vicdan sahibi birinden bahsediyoruz.ruh eşin öyle biri ki,yaptıgı jestlerle seni şaşırtan,sana isminle hiç seslenmeyen hep güzel isimlerle seni çağıran,ruhuna dokunabilen...onunla mutlu olup olmamak ise senin de ne kadar hassas biri olduguna bağlı;)