Siz tembelin tekisiniz sınavlara çalıştığınız hiç yok sınavda kopya çekebilirseniz biraz not alabiliyorsunuz öğretmen bişey sorduğunda sürekli eğilip kaleminizi almaya çalışır gibi yapıyorsunuz notlarınız 40 50 60 nadiren 70olurgibi ve okulda olduğu kadar evdede çok tembelsiniz kıscası siz çok tembel birisiniz
Detaycı, dikkatli, çalışkan ve zeki olan Başak’lar iş konusunda oldukça başarılıdırlar. Başarıya ulaşmak için ellerinden gelenleri yaparlar. Pratiklikleri sayesinde gerektiğinde olaylara anında müdahale ederler. Yardım etmeyi severler ve insanlara yardım ederken onlardan da mükemmellik beklerler. Çalışmayı ve üretmeyi seven Başak’lar yaşamları boyunca dinlenmeden çalışırlar. Tembellik yapmak onlara zor gelir. Aşırı detaycı olmaları ayrıntılara takılı kalmalarına neden olsa da genelde sağlam adımlar atmasına yardımcı olur. Arkadaşlarını seçerken de titiz davranır, zor beğenen yapıları vardır. İlişkilerinde mesafeli olmayı severler. Kurallara bağlıdırlar. Kimsenin kendilerini kullanmasına izin vermezler. Geleceklerini garanti altına almak için para biriktirirler. İsrafa karşı oldukları için tüketim konusunda lükse kaçmaktan hoşlanmazlar. Tutumlulukları bazen cimrilik derecesine ulaşabilir. Yaşadıkları ortam ve temizlik konusunda da aşırı titizlerdir. Doğru beslenmeye ve temizliğe önem veren Başak’lar, oldukça sağlıklıdırlar. Kendilerine özen gösterirler. Kuralcı yapıları dış görünüşlerine de yansır. Onları dağınık görmek neredeyse imkansızdır
Gözalıcı güzellikte bir yeşil renge sahip olan zümrüt, en kıymetli taşlardan biridir.Bağışıklık sistemini, sinir sistemini, kalbi, ciğerleri ve böbreği kuvvetlendirir. Başarı ve doyum duygularını belirginleştirir. Yetersizlik duygusundan kurtarır ve yaşama karşı duyulan minnet duygusunu güçlendirir. Kişiye sevgi duygusu verir. Yaşama sevincini artırır. Arkadaşlık, evlilik ve aile bağlarını güçlendirir.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....
Efendim size tarif gerekmiyor. Bundan bin yıl öncesine de (AROG), bin yıl sonrasına da göndersek (GORA) gene kendiniz gibi kalıyorsunuz. İnanılmaz bir uyum ve hayatta kalma becerisine sahipsiniz. Bu becerinizi kıskananlar (Mutlu Tönbekici var mı aralarında:)) size sinir oluyorlar. Cevherinizi görmezden geliyorlar. Kurallara uymayışınızı, kalıplardan taşmanızı bir türlü kabullenemiyorlar. Hiçbir şeyi kafanıza takmıyor oluşunuz her şeye kafa yoranlara fazla yorucu geliyor. Asla olamayacakları biri olduğunuzdan durmadan eleştirip duruyorlar. Varlığınız Allah’ın onlara çektiği nanik sanki… Size gelince… Ayıp yok, günah yok, tavır yok, tasa yok… Gül gibi geçinip gitmek, olanı yemek, olmayandan vazgeçmek varken ne gereği var yorgunluğun… Fetih ruhu üzerinizde eğreti duruyor. Daha çok bir Bektaşi tekkesine yakıştığınızın siz de farkındasınız. Felsefeniz, “hayatta kalacak kadar öğren, ondan bıkacak kadar değil” şeklinde özetlenebilir… Fazlasına ihtiyacı olanlar şovmen Cem Yılmaz’la idare edebilir…
Senin için dedikodu vazgeçilmez bir eğlence. Etrafında olup bitenlerin hepsini ama hepsini öğrenmek , bir ayrıntıyı bile kaçırmamak istiyorsun. Ama bu kadar olmaz. :D Paraya , lüks yaşama çok önem veriyorsun. Para her şeyden önce geliyor senin için. Ve tabii insanların hakkında düşündükleri de çok umrunda. Herkesin gözünde bir numara olmak , herkesi kıskandırmak istiyorsun. Bence kendine engel olmalısın. xD