Kanüni Sultan Süleyman 26 yasinda padisah oldu. Çok ciddi ve vakurdu.Yapacagi isler hakkinda hiç acele etmez, gayet genis düsünür ve verdigi emirden geri dönmezdi. Is basina getirecegi adamlarin kabiliyet derecelerine göre vazife verirdi. Kanüni'nin yüzü yuvarlak, gözleri elâ, kaslari arasi biraz açik, dogan burunlu, uzun boylu ve seyrek sakalli idi. Azim ve irade sahibiydi. Devri Türk hakimiyetinin kemale ulastigi bir devir olmustur.Kendisine Kanüni denmesi, yeni kanunlar icad etmesinden degil, mevcut kanunlari yazdirtip çok siki bir sekilde tatbik etmesinden dolayidir.Avrupâ tarihçilerinin Muhtesem Süleyman dedikleri büyük hükümdar, büyük dedesi Fatih gibi sayisiz seferlere bizzat kendisi istirak etmistir.46 sene padisahlik yapti.71 yaşında vefat etti.
Sen aşkı, insan ruhunu canlandıran duygular sıralamasında en üst sıraya koyuyorsun. Aşık olduğunda ışık, heyecan ve canlılık saçıyorsun! Ancak "o"ndan kesinlikle beklediğin bi' şey var: Bütün dikkatini sana vermeli ve sana son derece hayran olmalı! Aşırı kalp çarpıntılarının yerine biraz gülümsemeyi koymayı denemey ne dersin ? Ayran budalası gibi her daim peşinde olamaz ya :)
Her şeyi kabul etmeye alıştınız ve hiç kimseye itiraz edemiyorsunuz. Ne iş arkadaşlarınıza, ne sevgilinize, ne de pantolonunuzu kaybeden kuru temizlikçiye bir şey diyebiliyorsunuz. Sorun çıkarmaktan o kadar korkuyorsunuz ki sesinizi hiç çıkarmamayı tercih ediyorsunuz. Aslında gerçek duygularınızı saklıyorsunuz ve bu çok yanlış bir olay. Bazı durumlar var ki, insanların size saygı göstermeleri için, birilerini silkelemeniz gerekir. Hakkınızı aramazsanız, herkes onu suiistimal edecektir. Hiçbir şeye aldırmaz tutumunuz hem dış ilişkilerinizi bozar, hem kendinize olan saygınızı olumsuz etkiler. Hiçbir şey için heves duymazsınız. Bir başarıya imza atıp şefiniz sizi tebrik ettiğinde, bunu bir rastlantı olarak görürsünüz. Kötü şeyler olduğunda da aynı şekilde davranırsınız: Arabanız bozulsa veya sevgiliniz sizi terk etse, bunları sizin hatanız olarak kabul etmezsiniz. Hayata kendinizi daha çok kaptırmalısınız. Ufak adımlarla başlayın: Birisi sizi rahatsız ettiğinde sessiz kalmakla yetinmeyin, rahatsızlığınızı dile getirip davranışlarını düzeltmesini isteyin. Kendinizi sorun çıkarmakla suçlamayın, asla sorun çıkaran siz değilsiniz. Duygularınıza yeşil ışık yakarsanız, hayatınızdan daha çok zevk almaya başlarsınız. Her şeyi kabul etmediğinizi görenler ise, sizin de saygı değer biri olduğunuzu anlayıp, sizi hak ettiğiniz yere koyacaklardır.
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.