Sen ahyeonsunn çünkü oldukca zarif ve bubble tea seven birisin
Hayatında oluşan zorluklara göğüs gerebiliyorsun, içe kapanık bir isim Ama sanırım bu da zamanla düzelir. Arkadaş çevrende samimisin fakat dışarıdan biraz sert gözükebilirsin insanların seni tanıması gerek.Böyle harika birisini kim olsa tanımak ister
Sen genellikle grubun en büyüğü olsanda en yaramazısın. Dansta mükemmelsin ve rap yapabiliyorsun. Sen tam bir hip-hop kızısın...
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz