İşte sen dizilerdeki kahraman.hep iyi bir insan oldun ve artık bunu biliyorsun hadi tüm dünyaya neşe saç
Savaşçı ruhuna sahipsin,olayları hızlıca çözersin,değer verdiğin insan için her şeyi yapabilirsin.Kafana koyduğun şeyi yaparsın ve güçlü bir karakterin var.
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Bulunduğun ortamda hep iyi olsunlar istersin