Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Tabiki kraliçe çıkıcaksın aşko NE BEKLİYORDUN ULAN HIMBIL KRALİÇESİN TABİKİ AĞZINA ÇARPARIM LAN KRALİÇESİN İŞTE
Sizi seven kişinin baş harfi M çevrenizde ki M'lere dikkat edin.
Biraz fazla mı yavaşsın ne!? tavsiyem biraz daha hırs, azim ve hız,,,
Çok ince bi yol ayrımındasınız,dikkat edin kayıp düşmeyin :)
Başarılısın ama biraz daha çalışman gerek
Sen tam bir maymunsun ayatında başarılar dilerim çok çalış çok başarılar:)
Biraz şerefsizlik var kanınızda bi öyle bi böylesiniz yeri gelir çok şerefsizlik yapar yeri gelir oldukça namuslu olursunuz. bu huyunuz pek iyi değil bi sonuca varmanız gerekiyor ya tam düzelin yada tam şerefsiz olun :) ikisinin arasında kalmayın..
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!