Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Uyumlu, sicakkanli birisiniz. size nasil davranilmasini istiyorsaniz siz de herkese oyle davraniyorsunuz. sadik ve durustsunuz, yapmacik insanlara ve dedikoduya karşisiniz.
Kahvaltı: 1 su bardağı portakal suyu 1 adet yağsız, kepekli ekmekle yapılan tost Domates Salatalık Öğle: 300 gram yağsız yoğurt 200 gram meyve 1 dilim kepekli ekmek 1 porsiyon salata Saat: 16.00 1 top dondurma Akşam Izgara balık 1-2 tabak salata Gece 2 dilim karpuz
Evleneceğiniz kişinin ismi A harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗