Sen bir Lidya Pınar fanısın tebrikler!!!
Hayatında oluşan zorluklara göğüs gerebiliyorsun, içe kapanık bir isim Ama sanırım bu da zamanla düzelir. Arkadaş çevrende samimisin fakat dışarıdan biraz sert gözükebilirsin insanların seni tanıması gerek.Böyle harika birisini kim olsa tanımak ister
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗