Gıcık olduğun apaçık ancak intikamcısın ve bir işin temelini atmada çok iyisin
Soğuk ama seni çok seviyoor (iyi sokar)
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen normal hayatındaki insanlardan sıkılmış olmalısın.Beraber eğenebileceğin birine ihtiyacın var
Eğlenceli ve Azcık da olsa kıskanç birisin, insanlar seni seviyor.Gerçekten bir Felix.
Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Senden hoşlandığı pek söylenemez
Olaylar ve durumlar karşısında kolay paniğe kapılan, ters giden bir durumda derhal fiziksel belirtiler gösteren, yüksek ölçüde panik birisiniz. Yaşamınızı sürdürürken kimi zaman soğukkanlı olmanız gerekmekte. Bu sebeple rahatsız edecek kadar panik bir kişiliğiniz varsa uzman yardımı almanızı öneriyorum.
Sen Onla Gdiyon bir cafe ye oturdun diyelim senin yanında birine baksa Nasıl bir tepki verirsin
Yakında sana açılacak korkma ilişkiniz iki taraflı açılmama ihtimali yok korkma yakında kendini onun yanında bulcan sana açılmasını kolaylaştırmak için ona yakın davran emin ol oda öyle davranıcak sen doğru yoldasın hızlı koş bitir şu yolu hata uç!!
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Jungkook olmak çok doğal bir duygudur. Herkes Jungkook olabilir. :D <3 (Minnak Jungkook <3)
Çapkın erkeklerden hoşlanıtosun ama her an ayrılabilirsin
Yabancı dil öğrenmeyi seviyor olmalısın ve de büyüdüğünde yabancı ülkelere gitmak istiyorsun...
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Sana karışılmaz ooo korkuyorumm annee!!!
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Sen en iyi staysin gerçekten skzyi çok ama çok iyi tanıyorsun adeta skz üyesi gibisin
Verdiğin cevaplara göre kişiliğin en çok Jisung ile benziyor. İçinde bulunduğun yere neşe saçarsın. Konuşmayı çok seversin. Bazı anlar kendini bir boşlukta gibi hissedersin.
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Sizi seven kişinin baş harfi G çevrenizde ki G'lere dikkat edin.
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Devrim olucak...Heyecan, mutluluk ve macerayı aradığınızı söyliyebiliriz.
Bennu! Ya sen Şehrazat tan daha fazla güldüğün belli! Ama bennu gibi kendini alkole kptırma!
Kesinlikle karşındakinden şüphe etme çünkü seni ailesi, arkadaşarı ve diğer tüm sevdiklerinden çok daha fazla seviyor ve çok şanslısın ;)
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Evleneceğiniz kişinin ismi P harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Daima gülümsersin!Seni kimse asla üzemez.Sana yakışanda bu.
Vayy. Choi Minho benim oppam ^^ Snin ruh öküzün cikti :Dd
Offf yakıyorsun minho seni görse helelele siker valaa🖕🖕
Jennie gibi parlıyordu çok güzelsin ve enerjik tatlı birisine benziyorsun kendi değerini bil💚
Kaslarınla/Tatlı olman herkesi ilgi çektiriyor. Derslerine çalışmasan bile yüksek not alıyorsun. Ve samimiyetinle herkes seni bu kadar çok seviyor. Sakın onlara saygından kaçırma seni bırakabilirler!
Onun gibi çok seksi birisin hergün farklı fanteziler deneyebilirsiniz dikkat et
Seungminle tamamen uyuşuyorsunuz hayırlı olsun :)
Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Stay olmak zordur, tüm şarkıları-üyeler,-olayları takip etmek zor. Seni anlıyorum ama zamanla daha gelişeceksin. Seviliyorsun^^
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Yerıne gore davranmayı bılen bır kısılıgın var fakat arkadaslarının yanında tasak gecmeden ıkı cumle kurdugun yok kedılerı cok seversın ve duygularını ınsanlara gostermekden hoslanmazsın
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var