Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!
Test
Sen bırak 100 yıl yaşamayı hepimizi devirirsin
Fena değil..