Sen tam anlamıyla yalın arasın asi ruhlusun sertsin dediğim dedik ve birazda öküsün çok güzel/yakışıklısın zekisinde ve tabki etkiliyicisin
Gününü telefona bakarak geçirirsin. İçe dönüksün. Sanal iletişim kurabilirsin.
İktidar sahibi bir insan.Namı yedi cihana yayılmış sultan süleyman
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!
Kara Kedi/Adrien Agreste'e benziyorsun.
Sen aynı pamuk prenses gibi tatlı,masum ve hoş bir kızsın
Okul , aşk temalı bir dizi istiyosannn
SEN DÜZ İNSANSIN. YAZIK SANA.AMA KORKMA HAYVANDA ÇIKABİLİRDİN.
Annesinden iyi tanıyorsun
Senin soğukkanlılığın buraya kadar geldi Sen eğer bir dizi karakteri olsaydın kesinlikle Elif olurdun Keskin zekan ve detaycı ve mükemmelliyetçi Yapın sayesinde kimseye yakalanmaz ve doktor olduğun için asla fark edilmezdin
Gurubun en olgunu ve soğuk kanlısısın bir sorun olunca sana geliyorlar ve herkessin işine koşturuyorsun
Senin arkadaşın çok iyi biri ne zaman olursa olsun birbirinize destek oluyorsunuz.Her şeyin birlikte geçiyor.Ama kavga edince kedi köpek gibi oluyorsunuz. ÖNERİ:Birbirinizle kavga edince sen büyüklük yap ya ondan özürdile yada onu affet.
Sen Freddy Kruger'sın.O sokaktan intikamını çocuklardan alıcaksın.Seninleyiz. Hep KORKUTACAKSIN.HahAhhaAAA
Sen Ateşpare kitabından Aşkın Erizgi'sin! Aşkın kadar güçlü ve hırslısın. Eşitsizliğie tahammülün yok
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗