Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Şansınız Sıfır belki çok nadiren arada bir geiyodur ama hemende gider şansınız szi hep yarı yolda bırakacak şans ilgili bi durum varsa hemen kaçın risklere hiç girmeyin çünkü riskler sizin için intihar olur./Yapraksız Yonca/Appication By Ozan Ersoy
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
ÖNSEZİLİ: Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde !
Bazıları için bir kahrama bazıları için bir şeytansın
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!
Seni en mutlu edecek renk yeşl;) rahatlığın rengi:P
Sen tam bir omda uzmanısın ve marka giyinmeyi çok seviyorsun.hangi mağazaya girsin en gösterişli kıyafeti buluyorsun.
Kabul edin, yalanlarınız kimi zaman işe yarıyor, kimi zaman ise yakalanıyorsunuz. Normal şartlarda karşınızdakini kolaylıkla ikna edebilen birisiniz ama iş yalana gelince bunalıyorsunuz. Yalan bulmak söylediği yalanı yıllar sonra bile hatırlamak zorunda olmak size göre işler değil buna mesai harcamak bile size gereksiz geliyor, "doğru neyse onu söylerim, bedeli neyse de öderim" diyorsunuz çoğu zaman. Kesinlikle doğru yoldasınız, çünkü sizin de hissettiğiniz gibi yalan etik anlamda yanlış oluşunun dışında fazlasıyla beyin yoran bir yöntem ve sizin buna ekstra efor sarfetmeye vaktiniz yok.
İnsanlar sizi mantıklı, ihtiyatlı, dikkatli ve pratik birisi olarak görürler. Sizi zeki, yetenekli ve hünerli ama alçak gönüllü olarak tanırlar. Çok hızlı arkadaşlık kurmayan, ama arkadaşlarına karşı çok sadık olan ve onlardan da aynı şeyi bekleyen birisiniz.
Kesinlikle şıklık, rahatlık ve tatlılık bu ayakkabıda birleştirilmiş. Ne duruyorsun... Bu ayakkabılar senin için yaratılmış... Hemen kredi kartını kap!!!...
Elenceli ve havalısın. Bazen tek senin isteğin olucakmış gibi davranıyorsun ama senin içinde ARKADAŞLIK var diğerlerinde olduğu gibi :) Aynı Rainbow Dash gibisin
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Sen TEMBELSİN hiç bir şey yapmak istemiyorsun başarısızsın.hepppp yatıyorsun .KALK BİR HAREKET ET YA anladın umarım
Güya sinsi sinsi bakınan, sinsi sinsi yürüyen, sinsi sinsi planlar kurup o sevimsiz sarı kuşu mideye indirmeye çalışan gayet salak ama müthiş sevimli siyah beyaz kedicik. Kırmızı burnunu ısırasım gelir sık sık. Bir de 'öksürük tıksırıp hapşuruk höksürük hıksırık' şeklinde uydurma bi öksürmesi vardır ki, hastasıyım...
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Yesilcamin vazgecilmez genelev patronicesi, kotu kadin…turk sinema tarihinin en vamp kadini.Sigara icisiyle, sari saclariyla ,kahkasiyla efsane olmus kotu kadin...
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
İnsanlar sizi mantıklı, ihtiyatlı, dikkatli ve pratik birisi olarak görürler. Sizi zeki, yetenekli ve hünerli ama alçak gönüllü olarak tanırlar. Çok hızlı arkadaşlık kurmayan, ama arkadaşlarına karşı çok sadık olan ve onlardan da aynı şeyi bekleyen birisiniz.
Evet gezdin, eğlendin, içtin, sevdin... Ama hiç mi düşünmedin? Hayatı fazla basite aldın. Ve içinde kayboldun. 20 yıl sonra çok hızlı yaşamış bir şekilde 5 parasız ölmüş olarak bulunacaksın. Paraya biraz önem ver.Aklını başına topla...
Sen de dünyanın en çok sevilen dondurma aroması çikolata gibi, çok sevilen birisin. Ayrıca çikolata gibi enerjiksin. Mutlu ettiğin ise kesin :) Arkadaş canlısısın ve tatlı yemeyi çok seviyorsun belli ki.
Saflığın ve temizliğin simgesidir. İnsanlara ferahlık ve güven duygusu verir. Sağlığa önem verir.
Çarşamba, haftanın üçüncü günüdür. Salı'dan sonra; Perşembe'den önce gelir. Sözcük, Farsça-Süryanice dördüncü gün anlamında "çıhar-şenbe/ çeharşenbe/çarşanba" sözcüğünden gelir. Eski Türkçe'de bu günün adı Törtünç > Dördüncü dür.
Çünkü Gizemli Şeyler Hoşuna Gidiyor Ve Hiçbirşeyden Korkmuyorsun. Eğer Ben İyi Bir Dedektifim Diyorsan Bu Oyun Tam Senlik.
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.
Soğuk kanlısın.Okulda çok popüler olmasın.Seni kıskananlar var unutma.
İnsanlara değer veriyorsun . Konu sevdiğin, değer verdiğin bir insan ise üstüne toz kondurmazsın seven ve sevilen birisin❤️
Gururlu karaarlı cesur ve kuvvetlisin.SEn yağmur perisisin.Son derece enerjiksin.Spor yapamyı seviyorsun
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Siz olayların duygusal yanları ile gerçekleri birleştirmeyi seversiniz. Bir olay olduğunda önce durumu analiz edersiniz, saçmalıkları bir tarafa atar ve insanları bir araya getirerek durumun düzelmesini sağlamaya çalışırsınız. Başkaları sizin düzene olan ihtiyacınızı aşırı ciddi olarak görür. Siz başkalarına fikir verirken ya da açık açık düşüncelerinizi söylerken en başarılı olursunuz. Başkalarına destek olmak kendinizi iyi hissetmenizi sağlar. Vücut diliniz insanları size çeker. Merakınız hareket yaratır. Siz seksi bir insansınız. Yeni olgular sizi heyecanlandırır ve yeniden canlanmanızı sağlar. Fakat aynı zamanda yenilikler yapmanız gerekenleri bitirmenize engel olabilir. Ertelemeyin. Heyecanınız sönmeden önce işlerinizi bitirmeye çalışın. Olayların ve insanların göründükleri gibi olduğunu bilmeye ihtiyacınız vardır. Bu yapınız özellikle kötü bir ruh hali içinde olduğunuzda daha belirginleşir. Çevrenizi kontrol eden bir yapıya bürünürsünüz. Bazen olayların sadece negatif yanlarını görürsünüz. Böyle durumlarda öylesine kuşkucu ve aşırı analitik olursunuz ki herkesin moralini bozabilirsiniz. Duygularınızı ve davranışlarınızı çalışan bir plan ile birleştirmeye ihtiyacınız vardır. Yoksa geleceğinizi yönlendirmek sizin için çok zor bir hal alacaktır. Eğer kırmızıyı mordan daha çok seviyorsanız, en popüler insan olmaktansa işlerin doğru şekilde yürümesine daha çok ilgi duyarsınız. Sözlerinizin sonuçlarını düşünmeden konuşma eğilimindesiniz. Eğer moru kırmızıdan daha çok seviyorsanız, insanların tepkilerine çok önem veriyorsunuz demektir. İstediğinizi almak için cazibenizi ve çekiciliğinizi kullanırsınız.
Aman bu testi çözen bi çok kişiye göre daha iyi olduğuna garanti verebilirim... Ama ben süper zekayım kuruntularındaysan şimdiden vazgeç bence...
Hayatınızdan kesinlikle çok memnunsunuz, her günün size yeni birşeyler getirebileceğine inanıyorsunuz. Küçük şeylerden mutlu olmayı başarabiliyorsunuz ve istediklerinizi saplantı haline getir mek yerine sahip olduklarınıza şükür ediyorsunuz. Herşey her zaman istediğiniz gibi gitmesede bunu çok büyütmüyorsunuz ve geleceğe umutla bakmayı başarabiliyorsunuz.
Hayattan istediğinizi almak konusunda çok ısrarcı değilsiniz, hızlı kararlar almıyorsunuz ancak emin adımlarla ilerliyorsunuz. Bir işe başlamadan önce mutlaka bir ön araştırma yapıyor, olaya bilimsel verilerle yaklaşıyorsunuz. Aksi takdirde kendinizi güvende hisset miyor ve huzurlu olamıyorsunuz. Öyle ki sizin bu incelemeci yapı nızı bilenler, kendi hayatlarıyla ilgili bir karar alacaklarında, kendile rini sizin güvenli ellerinize bırakmak istiyorlar. Siz nasıl olsa olayı tüm artı ve eksileriyle masaya yatıracak ve onlara ne yapmaları gerektiği konusunda neredeyse bilimsel bir rapor sunacaksınız. Bu yüzden bir çok insanın evlilik, aşk, iş veya ülke değiştirme gibi kararları size danışmadan almazlar, mutlaka sizin onayınıza ve görüşüze ihtiyaç duyarlar.
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
En sicak mevsimdir.Kuzey yarim kurede gunlerin en uzun oldugu gunden baslar,gece ve gunduzun esit olmasina kadar devam eder.Kuzey yarim kurede 22 Haziran ile 22 Eylul arasinda,guney yarim kurede ise 22 Aralik ile 21 Mart arasindadir...
Sağlığa önem veriyor ve insan bedeniyle ilgili ilgi ve becerileriniz olabilir.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD
Nerede gıcık olman gerektiğini iyi biliyosun...aferiN:)
Harika bi kişiligin war..böyLe dewam ettigin süreCe kazanan hep sen oLacaksın... TÜrkiye'de ender buLUnan insanLardansın.. tebrik eDerim qeL bi qözLerinden öpEYİmmm =)
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗