Basketbol dalıyla ilgin çok fazla ve basketbolu çok seviyorsun...
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Sen Zoey’sin 😍. Eğlenceli ve komik çok tatlı be şirin!
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Cinsiyet: Erkek Saç: Siyah Yaş: 3 İş: Kreş Öğrencisi Din: Yahudi Şirin bir mizacı vardır. Ayrıca dahidir. Üvey abisi Kyle her zaman onu tekmeler. Her zaman Kyle'nın kuyruğudur. Her daim gülümser. Kanada asıllı ve bebek olması nedeniyle telaffuz sorunu vardır.
Evleneceğiniz kişinin ismi G harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen bir Marlboro Sun, İnsanın Hem Cebini Hemde bedenini Yakarsın. Kısacası Uzak Durulması Gereken Birisin....
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
San Francisco tam da sende biraz varolan hipi ruhuna uygun.Etrafında ki değişik karakterde ki insanlara göre oldukça açıksınız ve yeni şeyler keşfetmeyi seviyorsunuz.
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Sen gerçek aşkı bulmuşsun zaten hem onu seviyosu oda sni çokkk seviyor bu aşk bitmesin (AMİNNN)
Küçük çıktın. Bakalım yarına kadar büyüyebilecek ?
Yemek yemeyi seven bir tür kuşsun (sanırım bir tavuk). Sapık fakat iyi kalplisin... Arkadaşlarını düşünen cömert aynı zamanda Foxy ile yatmayı arzulayan birisin.
Sen Aşkın Erizgi'sin. Kara gözlüsün ve cesursun. Tam bir queensin. İnsanlar seni hep kıskanır ve arkandan konuşurlar ama sen takmazsın. Sen kıskanılacak türden birisin.
Ela göz,kumral,erkek
Aradığınız online oyunu bulamadıysanız burayı işaretleyiniz.
Zorro veya İspanyolca adıyla Tilki Don Diego de la Vega , İspanyol Californiasında yaşayan bir kılıç ustası ve asildir. İnsanları Robinhood tarzında yozlaşmış İspanyol hükümetine karşı savunur. Genelde siyah giyer , yüzünü maskeyle kapatır , eskrim kılıcı kullanır ve düşmanlarının üstüne Z şeklinde imzasını kılıcıyla atar. İndiana Jones gibi kırbaçda kullanır. Batman ve Phantom’un ondan esinlendiği söylenir.
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Lüks bir ortamda yudum yudum en sert içecek ... Viski ... Elit kesimin sıkı içicilerindensin. Yarım bardak viski + iki parça buz için adam bile öldürürsün (:
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Söyleyecek fazla bir şey dünyanın en iyi kalecisine yakın bir oyun tarzın var bu yolda devam ...
İngiliz fizikçi, matematikçi, astronom, mucit, filozof ve simyacıdır. En büyük matematikçi ve bilim adamlarından biri olduğu düşünülür. Bilim devrimine ve heliyosentirizm'in gelişmesinde büyük katkıları olmuştur
Pierce BROSNAN.Kıvrak zekan ve kullandığın ilginç yöntemlerle üstesinden gelemeyeceğin şey yok.
Sen SüngerBob gibi akıllı,mantıklı,duygusal ve sevilen birisin..Neredeyse huy olarak hıp demiş burnundan düşmüşsün...
Mümkünse karsi cinsten mutlaka uzak durun. Hani, "Böylesi düsman basina" dene insanlar vardir ya, siz onlardansiniz. Kiminle birlikte olursaniz ona zarar verirsiniz. Dünya insanlarinin sagligi açisindan sizi acilen bir yere kapamak gerekiyor
𝐇𝐢𝐜 𝐢𝐲𝐢 𝐝𝐞𝐠𝐢𝐥𝐬𝐢𝐧 𝐤𝐚𝐲𝐳𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦𝐮𝐧𝐝𝐚
Mutlusun ! Hayata Pozitif Bakanlardansın. Hep Böyle Devam Et !..
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
En sevdiğin renkler kırmızı ve kırmızı tonlarıdır. Ateşi ve ısıyı seversin. Baskı altında tutulmayı istemezsin, asi bir yapın var. Zaman zaman çevrendekilere karşı ürkütücü bir yapın olsa bile, senin için güzel. Ancak bazen sinirlerine hakim olamayıp, yakıp yıkmak da isteyebilirsin.
Daha çok sırlarla dolu kendi halinde yasayan sevgisini de üzüntüsünü de kendi halinde yasayan, cevredeki etkenlere ve cevresinde gelişen olaylara sessiz kalan insanlardır!!!Daha cok yasadığı büyük olaylardan sonra kendi kabuğuna çekilmiş insanlardır...Karamsar olanlar olduğu gibi mutlu olup iyimser ama bunu sadece kendi yasayan insanlarda bu kategoridendir....Çok fazla paylaşmadıkları için bir yönden de bencil kişilerdir tabii bir kısmı....Daha çok sevdikleriyle konuşmalı bir şeyler paylaşıp sevgisini de üzüntüsünüde beraber yasayarak sevgilerini güçlendirmeli, hüzünlerini de hafifletmelidirler!!!Heyecanlı olmayı da unutmamalıdırlar!!!!
Hobiler insanların sevdigi şeylerdir şarkı,eğlence,dans ve benzeri
Sen çalışkansın.Ders notların çok çok çok iyi öğretmenin seninle gurur duyuyor.
Sen tam bi yalakasın derslerin iyi ama sen asosyelsin gıcıksın kendini düzelt
Harikasın AsK senin göbek adın
Sen emisin.Sosyal medyada gezer story atarsın
Bugün şanslımısın deilmiisn diye bu uygulamayı .
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin