Sen lisa gibisin..özenli ve disiplinli çalışma azmin var.etrafına neşe saçan,gülüşüyle herkesi mutlu eden "güneş" gibisin.yeni şeyler öğrenmeyi görmeyi seversin.yani,maceracı ve meraklı bir kişiliğe sahipsin.
Sen belle gibisin..girdiğin her ortamın enerji kaynağı,ve neşe dolu enerji topusun.sevimli ve enerjik bir kişiliğe sahipsin.tutkulu ve yarışmacı ruha sahipsin.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Merhaba ilk önce şundan bahsetmek istiyorum aşık olmasan bile böyle şarkılar yaparak mükemmel olabilirsin •∆•