Konfor deyince canını çıkartıyorsunuz. Gidip olabilecek en yüksek gökdelende, en yüksek güvenlik donanımıyla, en güzel manzaraya bakan daireyi seçtiniz. Her şeyin en güzelini değil ama en sağlamını, konforlusunu ve pahalısını istiyorsunuz. Güzellik bütün bu değerlerden sonra geliyor ve estetik probleminin diğerlerine oranla daha kolay çözülebileceğine inanıyorsunuz.
'Nasıl yani?!?!?! Bu insan acaba aşk yaşamak için doğru insan mı diye test cevaplamış olmanız bile harcadığınız zaman açısından bir kayıptır. Yani biz olmasak bu insanın doğru olmadığını bilmiyor muydunuz? Aman diyoruz başka bişey demiyoruz. Ortak yönleriniz ve ona karşı hissettilkleriniz ile ilgili ciddi endişelerimiz var ama işin şöyle bir tarafı da var. Eğer ne olacak 1 hafta bile sürse benim için kayıp olmaz derseniz, bu durumda bize söz söylemek düşmez. Kısacası doğru insan olmanın yakınından bile geçmiyor ama sizin zamanınız bolsa bize laf düşmez :)'
Sahiplenici bir yapın var. Sevgilinin senin kontrolün altında olmasını, yapacaklarıyla ilgili sana fikir sormasını istiyorsun. Sevgilini sahiplenişin onda sana karşı güven duygusunu uyandırıyor. Bu yönün sayesinde çevrendeki insanlar arasında güvenilecek biri olarak görülüyorsun. Sevgilin seninleyken kendini rahat hissediyor. Fakat sahiplenme yönününü fazla abartırsan sevgilin bu ilgiden boğulup senden soğuyabilir. Sevdiğin insana onu sahiplendiğini, onunla ilgilendiğini göstermek, hissettirmek sağlam bir ilişkinin temelidir, güven ve mutluluğu getirir. Böyle olmaya devem et tabi sevgilini sıkmadan :) (Bu Sistem Hasan HAN & Ali Sipahi Tarafından Oluşturulmuştur.)
En çekicisi AB Kan grubu Bu grup sinirli ve hassas A'larla dengeli B'lerin birleşmesiyle oluşmuştur. Sonuç ise tinsel, yaşamın özellikle sonuçlarının pek farkında olmadıkları bir takım etkenlerini kucaklayan, biraz parça parça bir karekterdir. AB grubu, kan grupları arasında en çekici ve en ilginç olanıdır. Ama onların doğal karizması ardında hep kırık kalpler bırakır.
Çalışkan olmanın yanı sıra fedakar olmanın elbette sana bazı bedelleri olacaktır ama sen zaten çook büyük kazançlar peşinde değildin mutlu bi yuvan o eski dostlarınla her akşam koyu muhabbetler edebileceğin bi mekan senin için fazlasıyla yeterliydi ama keşke hayat sen gibiler için biraz merhametli davransaydı o zaman sevdiğine de kavuşabilirdin gene de sen etrafın tarafından oldukça sevilen birisin buda sana sevgilinin hasretine dayanabilecek gücü ve kuvveti veriyor zengin ve mutlu yaşayamadın belki ama tebrikler namuslu ve şerefli biri olarak öleceksin :))
Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....