Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır
Yok kardeşim senin amacın okumak değil! Okulda karı kız peşinde misin nesin? Tabi bu laf erkekler için geçerli! Eğer kızsan kesin koca arıyorsun sende! Ayrca üniversite okuyorsan eğer nasıl ordasın şuan çözebilmiş durumda değilim! Kesin kopyadır yaa kesin! Ne diyim ben sana bilmiyorum ki! Yazık babanın parasına ya walla yazık! Giit Sanayide kendine bi iş bul ya! Bir yerden mesleğe başla sen! Demirci, tornacı, kaportacı falan...
Siz tembelin tekisiniz sınavlara çalıştığınız hiç yok sınavda kopya çekebilirseniz biraz not alabiliyorsunuz öğretmen bişey sorduğunda sürekli eğilip kaleminizi almaya çalışır gibi yapıyorsunuz notlarınız 40 50 60 nadiren 70olurgibi ve okulda olduğu kadar evdede çok tembelsiniz kıscası siz çok tembel birisiniz
Sємih...Laкaвı ηöвєтςi qσLćüdüя.мaςıη вaşıηda qiяdiği zaмaη єткiLi dєğiLdiя Faкaт Sση 30 daкiкa кaLa qiяdiğiηdє qσLüηü γazaя.25 γaşıηa qєLмişтiя aмa haLa qєης Sємih diγє aηıLıя,hєp кяiтiк qσLLєя aтaя,Sση γaяıм Saaтiη γıLdızıdıя.Sση γaяıм Saaтiη єη iγi тσpςuSuduя,ςσк вaLLıdıя dєFaηSa ςaяpSa вiLє qσL σLuя hєp...
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)