Hakkında
  • İsim Belguc68
Bu profilin bağlantısı
  • https://www.socialappbuilder.com/tr/u/wGKPnVIw9M5iudJ2iSI4bg2/
Son Etkinlik
  • Gerizekalısın.

    Artık çalışman gerekir.

    Test

  • Uchiha İtachi

    Buyuk bir guc tutkun ve egon var. insanlar sana guclu ve yetenekli oldugunu soylesede bu sana yetmiyor. daha fazlasını ve herkesten iyi olmayı istiyorsun. bu yolda herseyi yapabilcek bir potansiyelin var. sahip oldugun guc sana hep az geliyor surekli test etmek ve fazlasını istiyorsun bu sana aileni ya da yakınlarını kaybettirecek bile olsa.

    Test

  • Chester bennigton

    Sen linkin parkın solistisin!! ;)

    Test

  • Kendini Sandığın Kadar Zeki Değilsin

    Çok havalanma dostum okdarda zeki değilsin.. ama kapasite var

    Test

  • Carmen Martinez

    Zaman kaybetmek vb. Şeyleri sevmeyen birisin ! Bide %25 liğin kızgınlık ama o 25i kullandığında kıyamet kopuyor !

    Test

  • SpringTrap

    Golden Bonnie sin fnaf 3 ten beri varsın

    Test

  • Tsubasa Ozora

    Tam bir futbol dahisi ve süper yeteneklisin. Oyun kuruculuk ve takım kaptanlığı sana ayit. Orta sahanın vazgecilmezisin. Sutlarında gayet iyi. İyi bir partner eşliğinde harikalar yaratabilirsin.

    Test

  • Bonnie

    Senden çok korkuyorum korkunçsun ama eskiden çok güzel bir robottun

    Test

  • ERAY İŞCAN

    Amatör kaleci iyi bir geleceğin var gibi çalışırsan kazanırsın.Dünya sırasında yeri yok.

    Test

  • Ronaldinho

    Bende onun Forması var ve En sevdiğim Karakter ve süper taktikli

    Test

  • Messi (barcelona)

    Kötülere bence para verme ve kendini çok geliştir ronaldoyu belki geçersin

    Test

  • Beyinsiz

    Seni aptal ne kadar salaksın biraz daha dikkatlki ol

    Test

  • Ronaldo de Assis Moreira

    Cok fazla teknik oynarsın, herkese hareketlerinle kendini sevdirmeye calısırsın...

    Test

  • Anadolu Öğretmen Lisesi

    Fen lisesini kıl payı kaçırdın denilebilir.Takma kafana!

    Test

  • Nightmare Bonnie

    Sol kapıdan gelirsin. Nightmare Chica gibi saklanarak saldırırsın (seviyon mu Chica'yı )

    Test

  • %50 Aferin sana

    Sen gerektiği zaman uslu akıllı birisin,amaaa gerektiğinde çıldırmayı bilirsin..

    Test

  • Çalışman gerek!

    Bts'in ARMY lere ihtiyacı var army olmak için her şeyi bilmen gerekir

    Test

  • Normal bir tip

    Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz

    Test

  • Sasori

    Chiyo nun torunu. Annesi ve babasını kaybettikten sonra hayat ona pahalıya mal oldu

    Test

  • Pein

    Akatsukinin kaptanıdır uchiha madaranın en iyi adamıdır

    Test

  • The Undertaker

    You're the Phenom, the Evolution, you're in the business for so long and yet you're still adapting to the new wrestlers. You're the Dead Man, every single person fears you. When you arrive, the lights go out and the crowd screams. You bury your opponent with the Tombstone Pile Driver. Rest In Peace...

    Test

  • Puppet

    Oyundaki müzik kutusunu çevirmeyince ne olduğunu hiç düşündün mü? Tabii kide hiç şüphe yok ki Puppet uyarı vermeden ekrana fırlıyor. Dene göreceksin...

    Test

  • Bilgisiz (Komünist)

    Türklük ve geçmiş hakkında çok bir şey bilmiyorsun. İlgilenmiyorsun. Senin için vatanından önce sevgilinle gezmek geliyor herhalde. Ulusunun durumu ne, ne olmuş, ne bitmiş ilgilenmiyorsun. Öğrenmeye çabalamıyorsun. Sen yakında "komünist" bile olursun. Tam eşitlik adı altında "sıçtığın bokun bile sana ait olmamasını" kabul ederek insanlığını unutursun. Ne Türklük'ün kalır ne, dinin, ne de başka şeyin. Ama sen her şeye kayıtsız kalırsan, hakkın budur! "Türk Alemi'nin en büyük düşmanı komünizmdir, her görüldüğü yerde ezilmelidir!"

    Test

  • Fethiye Ölüdeniz Turizm Jandarması

    Askeremi gidiyon tatilemi..

    Test

  • Kopa Gel Yavrum Kopa... :D

    Sen manyaksın. :D En iyi soğuk espriler ve kendi çapında eğlenme anlayışı senden soruluyor. Parti dedin mi sen akla gelirsin.. Kimseyi bulamasan hayal ürünü arkadaşlarınla bile eğlenirsin.. :D Gözlerinden öperiz hep böle.. :D bi de tawsiyemiz.. kendini fazla aşma ama başkalarına da fazla aldırma..

    Test