Buyuk bir guc tutkun ve egon var. insanlar sana guclu ve yetenekli oldugunu soylesede bu sana yetmiyor. daha fazlasını ve herkesten iyi olmayı istiyorsun. bu yolda herseyi yapabilcek bir potansiyelin var. sahip oldugun guc sana hep az geliyor surekli test etmek ve fazlasını istiyorsun bu sana aileni ya da yakınlarını kaybettirecek bile olsa.
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
You're the Phenom, the Evolution, you're in the business for so long and yet you're still adapting to the new wrestlers. You're the Dead Man, every single person fears you. When you arrive, the lights go out and the crowd screams. You bury your opponent with the Tombstone Pile Driver. Rest In Peace...
Türklük ve geçmiş hakkında çok bir şey bilmiyorsun. İlgilenmiyorsun. Senin için vatanından önce sevgilinle gezmek geliyor herhalde. Ulusunun durumu ne, ne olmuş, ne bitmiş ilgilenmiyorsun. Öğrenmeye çabalamıyorsun. Sen yakında "komünist" bile olursun. Tam eşitlik adı altında "sıçtığın bokun bile sana ait olmamasını" kabul ederek insanlığını unutursun. Ne Türklük'ün kalır ne, dinin, ne de başka şeyin. Ama sen her şeye kayıtsız kalırsan, hakkın budur! "Türk Alemi'nin en büyük düşmanı komünizmdir, her görüldüğü yerde ezilmelidir!"
Sen manyaksın. :D En iyi soğuk espriler ve kendi çapında eğlenme anlayışı senden soruluyor. Parti dedin mi sen akla gelirsin.. Kimseyi bulamasan hayal ürünü arkadaşlarınla bile eğlenirsin.. :D Gözlerinden öperiz hep böle.. :D bi de tawsiyemiz.. kendini fazla aşma ama başkalarına da fazla aldırma..