Pek zamaniniz kalmadı gibi gorunuyor.Yinede geri kalan yillarinizin tadini en iyi sekilde cikarmaya bakin bir ikinci sansiniz olmayabilir buna bizden demesi...
Güzel,çekici ve alımlı.. ama herşeyden önemlisi fedakar. sevdikleri için aşkından,hayatndan vazgeçebilir.. gururludur ve gururu herşeyin üstünde gelir.. ve gerçek aşkı için yıllarca beklemesi gereksede bekler!!
Asabi ve delidolu kısılıkte bır karaktere sahip.her zaman aklına gore degıl olayların gidisatına gore hareket etmektedir.asabi olusu her zaman kendisi icin bir sorun olmustur.
Siz zaten öss yi kazanmak istemiyorsunuzki, öss yi kazansam nolucak diye düşünenlerdensiniz. ama şunu unutmayın öss bir geleceğin temelleridir...biran önce çalışmaya başlasanız iyi olucak yoksa, geleceğiniz iyi olmuyabilir...