Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Bu dünyada sizin kadar çok seven biri daha olamaz.
Siz resmen kendinizi askiniza adamissiniz. Bir çesit "mutluluk perisi" gibi sadece onun mutlulugunu düsünüyorsunuz. Siz de böyle olmaktan dolayi mutlusunuz. Sevdiginiz kisi gerçekten çok sansli. Umarim o da bunun farkindadir!
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
En ufak kıvılcımdan bile büyük bir alev çıkaran kişi profili ne yazıkki çevresince peksevilmez sevilse bile çevresindeki insanlar bunu ona gösteremez yerinde kullanıldığında iyi bir özellik olmasıyla beraber eksisi çok olan bir kişilik.
Masum,Eğlence amaçlı bi testti bu Fakat,Aramızda Gerçekten bi psikopat var,Damarına basıldıgında(Ki farketmez)Nezaman ne yapacağı belli olmayan harbi psikopatsınız.Arkadas listesinde olanlar Tedbirini biranönce alsınlar:)Eziyet Tarzınız;Döner Bıçağı