Siz Atatürk'ün bu ülke için en iyisini yaptığını düşünüyorsunuz. Diğer yapılanların hepsi yalan. Ülkenin en iyi şekilde olmasının yolunun Atatürk'ün ilkelerinden geçtiğini düşünüyorsunuz. Sizin için Atatürk ne dediyse o doğrudur. Gerisi yalan...
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.