Lisa gibi rap ve dans la ilgilenir tatlıdır staj dönemindeyken tek İngilizce bilen kisidir(Lisa ile)
Sen Lisa sın. Aman tanrım kendini mutlaka sevmelisin çünkü insanlar seni seviyor ve sevmeyen varsa da çok sey kaybediyor dostum. Samimiyetin ve guvenin sen harikasin ve Lisa da öyle.
Sen tam bı jennie sin harika ve akkılısın eğlenceli birisin keşke jennie yı sana verebilseydik
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Harikasın AsK senin göbek adın
Sizi seven kişinin baş harfi V,Y,Z çevrenizde ki V,Y,ZZ'lere dikkat edin.
Sen lemin ho gibisin. romantik komedi dizilerin-filmlerine , aksiyon dizilerine-filmlerine bayılıyorsun. bir grubun liderisin.
Sonunda sushi sevmenin nedenini buldunmu? peki ya o izledigin animelere ne demeli, japon cizgi filmlerini oldum olası severdin zaten.Ne zaman amerikalıların hiroşimaya attıgı atom bombasından konu acılsa hep garip bi üzüntü duyardın içinde, belkı bir filmde rastlardın belkide bir belgeselde,japon turisteri gördügünde hep bir gülümseme olusurdu yüzünde,japon teknolojisinede hep ilgin olmustur ayrıca geysa dendigindede hep bir merak uyanmıstır icinde.Dunyanın en guzel sehirlerinden birinde,tokyodaydın...
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Komiksin ve cesaretli birisin birisini iyi hissedirebiliyorsun şevkatli ve yardım seversin ve bazen sakar olabiliyorsun
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz