'Sizin için en doğru seçenek olmasa bile iyi bir aşık olacağı kesin! Zaman ilerledikçe birbirinizi yakından tanımanız ve yaşadıklarınızdan edindiğiniz tecrübeler bu ilişkinin geleceğini tayin edecektir. Aşk yaşamaktan evliliği kastetmediğimizi düşünecek olursanız, bu durumda bu kişi ile aşk yaşamamanız için bir sebep görmüyoruz. Ama şunu da biliyoruz ki her zaman daha iyi bir seçenek için arayışınız sürecektir... Olsun olsun o da iyidir... :)'
Çok fazla umursamazsın. Sevgilin bir kızı/erkeği öpse bile onu kıskanmayacaksın. Ona çok mu güveniyorsun yada sana göre o çok mu değersiz bilmiyoruz. Bize göre onu gerçekten isteyip istemediğine karar vermelisin. Bunu kendin için yapmalısın çünkü bir ilişkide sadece tek bir sevgili olamaz. Eğer ona çok güveniyorsan, bu açıklamayı kâle alma ve bu kadar da emin olma ;)
Bu grup içinde yer alanlar, duyan, hisseden, sürekli olarak araştıran, çevrelerindeki kişiler ile bağlantı ve uyum sağlamaya çalışan kişilerdir. Dış dünyadaki tüm değişikliklere karşı duyarlıdırlar. Ancak aşırı duyarlılıkları, çevrelerinde büyük uyum güçlüğüne düştüklerinde onların geriye doğru kaçmalarına ve içlerine kapanmalarına neden olur. Uyumlular, içinde bulundukları toplumun en ilgi çekici ve en renkli varlıklarıdır. Ancak dayanma ve uyum sağlama yeteneklerinin yetersiz kaldığı ortam ve koşullarda çözülürler. Sıkıntılarını içlerine atarlar. A kan grubunda diğer gruplardan daha az grip görüldüğü bilinmektedir. Aşk hayatında genellikle içine kapanmayı tercih ederler
Aslinda hayatinizin aski sizinle ayni mahallede yada sokakta ama siz bunun farkinda bile degilsiniz.Gozunuz hep uzaklarda yakinlara bakmak hic akliniza bile gelmemis.Bence gec olmadan bu firsati kacirmadan siz siz olun mahallenize yada oturdugunuz cevreye bir goz atin olmaz demeyin belkide olacak olan en guzel sey sizi orda bekliyor...
İnsansın sen!! En alasından bi adet homosapiens'sin! Benim vampir olmaya ihtiyacım yok diyorsun..Haklısın. Sen çeşit çeşit yemeğinle ve faniliğinle mutlusun dostum :D Mahluklar içinde en tehlikelisi insan olamayan insandır zaten, kan emiciler de kim?! Ama şunu da unutma en zoru insan olmaktır ve nesli tükenmek üzere, aman dikkat :)
Siz bireyselliğe saygı duyarsınız. Siz kendi yolunuzda yürümeye ve kendi düşüncelerinizi özür dilemeden açıkça konuşmaya inanırsınız. Eğer birisi çizgisini aşarsa sessiz kalmazsınız. Koşulsuz sevgi arıyorsunuz ve insanların herhangi bir kısıtlama, utanç ya da korku olmadan kendilerini ifade edebilecekleri bir ortam yaratmayı ümit ediyorsunuz. Kendinize yakın bulduğunuz insanlar ile içten ve samimi ortamlarda bulunmayı seviyorsunuz. En büyük her zaman en iyi olmayabilir sizin için. Küçük şehirler, küçük firmalar ve küçük arkadaş grupları sizin için daha caziptir, sizin kendinizi değerli hissetmenizi sağlarlar. Aksi takdirde aşırı endişeler, geniş çevre, pek çok arkadaş ve hatta karmaşık duygular gerçekleri görme yeteneğinizi yok edebilir. Siz başkaları için neyin çalışmadığını görebilirsiniz. Sonrada hazır olsun veya olmasınlar olduğu gibi gerçeği söylersiniz. Bu açık sözlülük kendisine güveni olmayan insanlar için ürkütücü olabilir ve sizden uzaklaşmalarına yol açabilir. Diğerleri ise sizi güvenilir ve koruyucu olarak görür. İş yapmaya yoğunlaşmış kişiliğiniz sizin duygusal yanınızı saklar. Bu sizin koruma mekanizmanızdır. Biraz daha açılmalısınız. Zayıflıklarınızı göstermekten çekinmeyin. Tıpkı bir mıknatıs gibi hak ettiğiniz sevgiyi ve saygıyı kendinize çekmeye başlayacaksınız. Çünkü insanlar böylece sizi tanıyabilir ve gerçekten hak ettiğiniz değeri ancak o zaman verebilir. Eğer kırmızıyı portakal renginden daha çok seviyorsanız, dünyada pozitif bir değişim yapmaya öyle yoğunlaşmış durumdasınız ki ilişkilerinizi ikinci plana atıyorsunuz. Eğer portakal rengini kırmızıdan daha çok seviyorsanız, herkesin iyiliği için olayları tamir eden ya da arabuluculuk yapan birisiniz demektir
Sen aşkı, insan ruhunu canlandıran duygular sıralamasında en üst sıraya koyuyorsun. Aşık olduğunda ışık, heyecan ve canlılık saçıyorsun! Ancak "o"ndan kesinlikle beklediğin bi' şey var: Bütün dikkatini sana vermeli ve sana son derece hayran olmalı! Aşırı kalp çarpıntılarının yerine biraz gülümsemeyi koymayı denemey ne dersin ? Ayran budalası gibi her daim peşinde olamaz ya :)