SEN JENNİE'SİN! tatlı sevecen ve rap'e önem veriyorsun ne kadar duygusal olsanda bunu dışa belli etmeyip mutlu gözüküyorsun.
Sen Giselle sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Sen dışarıdan sert gibi görünmeden aslında çok tatlı ve havalisin❤️
WONYOUNG! Grubun en güzeli, demekki gerçekten güzelsin. Sen her zaman merkezsindir. Ortada olmak senin hakkın, doğuştan sahne için doğmuşsundur, poz vermeye de bayılırsın. SEN MÜKEMMELSİN
Sen iyi kalplisin. Çoğu zaman insanları anlar, onları teselli eden taraf sen olursun. Ve inan bana bu özelliğin çok seviliyor. Ne dışa dönük, ne de içine kapanıksın, sen mükemmel birisin!
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Kendisi en kaslı üye kası yüzünden kalp bile yapamıyor neyse kendisi Rap’da çoook yetenekli ve Dans’da ve yemek yemeyi çok seviyor
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺