Çok soğuk kanlı birisin herşeyi sakin kafada düşünüp hallediyorsun .. evet bu çok iyi birşey ve sen akılna koyduğun şeyi yapıyorsun .. bu da seni mükemmel yapar ama birazda insanlarla iyi geçin daha iyi bence o zaman çok şey kazanırsın
En kotusu sizin kaderinize yazilmis.Umariz bedeninizi soguk tutmayi becerebilirsiniz hem o anda hemde diger tarafta bu size lazim olcaktir umarim...Keske degisme sansiniz olsaydi ama artik cok gec...