WWE nin en güçlü güreşçisisin ama NİGHT OF CHAMPİONS da randy orton a The Legacy nin yardımıyla yenilsende hayranların seni seviyor çok sevilen bir güreşçisin güçlü olduğunu 3lü Handicap maçta Edge ve Big Show u sırtında taşıyarak kabul ettirdin ve sen RAW da güreşiorsun!şapka ile kot giyiyorsun!
Herşey Spor/Sanat a olan yatkınlığınızı değerlendirebilmeye kalmış durumda dostum daha ne bekliyorsun sen yeteneklerinle doğmuşsun tek yapman gereken sahneye adımını atmak veeee şhow başlasın demek aslında şimdiden arkadaşların senden imzalı bi foto almaları gerek gelecekte çok karizma eder :)))
Kısasın ama çok atletiksin ama bazen kısa boyun sana dezavantaj olabiliyor.Yaptığın hareketler inanılmaz.Tam manasıyla sen bir high flyersın.Hiç çıkarmadığın maskelerin ile ünlüsün.Bitirici hareketin pantolanlarından da görebileceğimiz gibi 619.Manası 619 senin Meksika'da bulunan memleketinin plaka kodudur.Kısacası sen Rey Misterio'sun.