Anket
Orası içinde hiç iyi konuşmalara şahit olmadım. Senin için hayırlısı diyorum.
Test
Gs gibi eziq bir takımdan bayabi nefret ediyorsun
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
En olgun yaş ama sana biraz fazla kaçıo heralde...xD
Arkadaşlarını çok seviyorsun ama onlara çok güvenmesen ii olur babana bile güvenme derler :)
İyilik meraklısı kolay kolay hiç bir şeye burnunu sokmayan birisiniz
Harika Bir Futbolcusun Dünyanın Eniyisisin Diyebilirim.Freekick,Shot Ve bunun gibi herşeyde Üstüne Yok Gol makinesisin.Yani Cristiano RonaLdosun...
Harika bi kişiligin war..böyLe dewam ettigin süreCe kazanan hep sen oLacaksın... TÜrkiye'de ender buLUnan insanLardansın.. tebrik eDerim qeL bi qözLerinden öpEYİmmm =)
Sen de onun gibi bir yıldızsın ve herkese kafa tutucak güçtesin!