Olum size cok yakinda olmasada bunu firsat bilip hayati bosa gecirmeyin.Yasadiginiz her anin her gunun degerini bilin.Zaman su gibi akip geciyor unutmayin...
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Aaa.. Sana hiç yakışıyor mu.? İnsanın içinde biraz sevgi olur ama sende ondan eser yok.Sevgi denen duygu sende çoktan ölmüş. Geçmiş olsn..
Sen tam bir aşk insanısın....Titanic de kusursuz oynayabilrsin tam senin filmin
Ailen her şeyden önce geliyor. Onlara sıkı sıkı sarılmış durumdasın. İşin içine kıskançlık da girebiliyor bazen onları çok sevdiğin için. İnsanlara çok çabuk inanıyorsun. Bu konuda dikkatli olman lazım.
Einstein gibi akıllısınız . Çook akıllı olmasanızda aklınız iyi çalışıyor.
Kırmızı Ev yanlış cevap! %2 likden değilsin.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
En yukarıda bulunan beğen butonuna tıklamazsanız çalışmaz !