Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Çok tatlı olduğunuzu bir yana bırakalım...Çok seksisiniz...
Sana karışılmaz ooo korkuyorumm annee!!!
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sonbaahr deyince akla sen gelirsin. Güzü sewiyorsun sadece.
Rap canavarı ya daha iyi bi rapcı olamaz skjdgcfsyoz
Senin sesin aynı Miley aynı Demi kadar mükemmel hayallerine yeni bir hayal ekle ve şarkıcı ol sen bunu çok hakediyorsun...Bu yüzden sende bir ışık görüyorum o ışığı takip et ve sen yıldız ol!
Vay be!! Harikasın onun gibi kusursuz birinin karısı olduğun için çok şanslısın 😉😉
Ya Bi Yürü Git İşine!Bide Seviyorum Diyorsun!Bidaha Ağzına Alma Jungkook'un İsmini!
Sen bir J-hope fanısın ve onun ''SEVGİLİSİSİN''
Hepsinin özellikleri sende var. Aşk unnieleriizi çok seviyorsun
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!