Vampirlerin liderisin herkez senden korkuyor vampirler bile
Doğa olaylarını kontrol edebilirsin tıpkı benjamin gibi
Çok sorun yaşıyorsun ama ailenle mutlusun her zaman . Kötü olaylar olsa da çok dayanıklısın...
Komik, ısrarcı ve çılgın birisin. Sen istemediğin sürece kolay kolay bir şey yapmayan, yani özgür birisin, pek belli etmezsin ama duygusal birisin.
Siz aynı baş karakterimiz Shrek gibi kendinize has bir insansınız umursamaz ve bazen biraz sert görünseniz dahi duygusal bir yönünüz de yok değil sevdiklerinizleyken günü kurtaran ve ortamda hep aranan o kişi oluyorsunuz .
Denizler tanrısıdır. (Neptune) was the brother of Zeus. Ona tapınan deniz yaratıkları arasında itibarı büyüktür. Titan Oceanus'un büyük torunlarından Amphitrite, ile evlidir. Silahı dünyayı sallayabilen ve herşeyi paramparça edebilen üç dişli bir çataldır. Zeus'tan sonra diğer tanrılar arasında en güçlü olandır. Okyanus'un derinliklerinde, mercanlar ve deniz çiçekleriyle süslenmiş, fosforlu kızıl bir ışıkla aydınlanan, altından muhteşem bir sarayı vardır. Yunusların, deniz atlarının ve diğer deniz canlılarının çektiği iki tekerli arabasıyla ilerler.
Gücün ve zekiliğin simgesi. Sahip olduğunuz bu güç ve kurnazlıkla yapamayacağınız şey yoktur.
Sen umursamaz , cool birisin . Dünya yansa umurunda değil kısaca biraz canlan neşelen bu dünya gelip geçici
Toprak elementi özelliği gösterenler hiçbir sorun altında ezilmezler her zaman kararlı ve sabittir. pekçok şeye katlanabilir dayanabilirler genelde sabırlıdırlar (toprak olmadan calılığın olucağı yer olmaz)
Heveslisin ve bilgi düzeyin tıpla ilgili olduğunu gösteriyor yolun açık olsun
İnsanlara belli etmese de değer verdiği kişiler için yalnız başına ağlayan elinden geleni yapan bir o kadar da atarlı ama şirin olan şahıssın.
Çok parlak bazı fikirlerin var.Arada bir bulutlardan in de onları başkalarıyla paylaş.
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Birasıyla meşhur olan Hristyan Alman toplumunun bir parçasısın.
Sen iyi birisin ama hiçbirzaman anlaşılamadın ve anlaşılamıyacaksın herkez senle arkadaş olmak ister ama bir kızı sevdiğinde osana derki seni arkadaşım olarak görüyorum pek bi çözümü yok bu durumun çitaların yüksek deil azla yetinirsin bazıları sana zavallı diyebilir ama sen çoğu kızın aradığı bir erkeksin ama bide anlasalar :D
Hulk gibi döverim hemen kaçarım
Sen Han Seo- jun gibi yakışıklı ama kısmeti kapalı birisin.
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Tam bir barışçısın yurtta barış dünyada barış hesabı hep böle devam et savaşa hayır
Edward ı çok seviyorsun fakat jacob u da seviyorsun,isteklerini belli ediyorsun