Sen de bizim Momo' muz gibi çok sevimlisin💖
İlişkide baskınsın, onun güvenliğini istiyorsun, sert bi o kadarda yumusakşın
Limon Kuaför'ün sahibisin.Çok eğlenceli ve neşelisin.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Neslihan Demir gibi bir sporcu olabilirdiniz. Spor yapmayı seven ve kendine güvenen bir insansınız.
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Hayat Senin Gibi İnsanlarla Dolu Olsa Keşkeee ... Kop Coş Eğlen !..
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Artık onla beraber romantik bir etüt salonunda ders çalışırsınız:D
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Bazen yolda yürürken rastlariz, bazen en yakinimizda bulunabilirler. "Bu ikisi bir araya nasil gelmis?" diye düsünürüz. Kendi basimiza geldigi de olmustur, pedini saga sola birakan bir kadin ya da televizyondaki futbol maçini seyrederken daha önce hiç duymadiginiz küfürler eden bir adam. Aman Allahim?" dersiniz. Ama olmustur bir kere. Her askin olanaksiz bir tarafi vardir gerçi, çogunlukla bunlari görmemeyi yegleriz. Ama bu olanaksiz taraflar bazen o kadar agir basar ki, askin hem kaynagi, hem iddiasi, hem motorize gücü, hem de terminatörü olurlar.
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!
Aslinda kotu bir sonuc degil.Ama yinede romantik olmak soz konusu iken yetersiz kaliyor.Karsinizdaki sizden daha cok sey beklerken sizin ince detaylarida dusunup ona gore hareket etmeniz gerekir.Biraz daha kendinizi bu konuya vermelisiniz...
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Günay olucak...Sıkıntı dolu bir hayat sizi bekliyor...Değişmeye bakın :S
Sizi seven kişinin baş harfi V,Y,Z çevrenizde ki V,Y,ZZ'lere dikkat edin.
Sizin beklediginiz yakinlarinizda aradiginiz hayatinizin aski aslinda sizden cok ama cok uzaklarda.Sadece birgun kavusmayi ve sizin onu bulmanizi bekliyor.Umudunuzu sakin kaybetmeyin sonucunda hayatta kazanabileceginiz ve beraber yasayabileceginiz mutluluklar otesinde bir ask var.Bizce buna deger.Sizde bunun degerini bilin ve arayisinizdan ugraslarinizdan vazgecmeyin...
Doğa olaylarını kontrol edebilirsin tıpkı benjamin gibi
Sen ondan hiç hoşlanmamıssın oda senden bence hayatını bu şekılde değil kalbinin söylediği şekilde yaşa aşk kalbindedir beynınde değil
Gururlu karaarlı cesur ve kuvvetlisin.SEn yağmur perisisin.Son derece enerjiksin.Spor yapamyı seviyorsun
Jimin olmak çok doğal bir duygudur. Herkes Jimin olabilir. :D <3 (Ponçik Jimin <3)
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Oraya çok gitmek istiyosun senin hayalin koreye gitmek
Aşkoo Abine iyi bak evlenmesin bak Görümce olursun IAJSIDIAWIO :DD
İyi bir twerk atan güzel dans eden vücut yapısı güzel olan ciddi seksi bir minasın
Sen yunasın güzel yüzlü kafa dengesi güzel sesli güzel vücutlu bir yunasın