Sen gerçekten slytherin’liymişin. Senin bu teste ihtiyacın yok çünkü slytherinle ilgili herşeyi biliyorsun
Sizi seven kişinin baş harfi U-Ü çevrenizde ki U-Ü'lere dikkat edin.
Ah, sen küçük bir çocukken çok masummuşsun¶¶ Ama bazı olaylar nedeniyle soğuk, açık sözlü ve aşırı ciddi hâle gelmişsin gibi. Pek arkadaşın yok gibi görünüyor, sadece rakiplerin var xd. uyanık olduğu her anı kendini geliştirmeye adıyorsun SEN RİNSİN!
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Çikolatayı sevenlerdnsin süper bi tercih doru yoldasın =)
Hayata bazen olumlu bazende kafanıza göre takılıyorsunuz .insanlara hakkettigi kadar deger veriyorsunuz ve arkadaşlarınızı iyi şeçiyorsunuz
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Biraz içe dönüksün fakat diğer insanlar seni tatlı görüyor seviliyorsun❤️
Okulda herkez seni konuşuyor dillerden düşmeyen bi yapıya sahipsin her etkinliğe katılıyor ve sevilen bir kişiliğin var.süper havan var okulda ayrıca müthiş bir karizmaya sahipsin :)
Mümkünse karsi cinsten mutlaka uzak durun. Hani, "Böylesi düsman basina" dene insanlar vardir ya, siz onlardansiniz. Kiminle birlikte olursaniz ona zarar verirsiniz. Dünya insanlarinin sagligi açisindan sizi acilen bir yere kapamak gerekiyor
İleride doktor olacaksın.Kandan falan korkmayacaksın.Ameliyatlara gireceksin...
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Ryuzaki gibi zekisin ve oldukça tuhafsın. Öz bakımına özen göstermiyorsun ama dünyayı kurtarmak için herşeyini verirsin.
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!
Şirin mi şirin yeri geldiğinde ise eğlenceli ve kafa dengi birisin , liderliğin oldukça iyi gücünle tüyler ürperten birisin
Oooo... Bayağı tehlikeli bir çetedensin. Yoksa Yakuza Örgütü mü demeliydim? Aman ha dost tavsiyesi yediğin yiyeceklerde Sanzu nun hapları olaabilir dikkat et. Bir de... Mikey i rahatsız etme. Benden Kakucho ya selam söyle!
Unutma bu test yalan söylemez beğenmediysen yanlış çözmüşsündür
Yunan adalarına bayılırsın,hep bir gün mutlaka gidecegim dersin yada coktan gittin ama hala bir parcan orada kalmısa benzıyor,mitolojiye oldum olası hayrandın hera,zeus, herkül isimleri bile sende ihtisam uyandırıyor,yunan ezgileri duydugun an icinde sıcacık birseyler kıpardanıyor, bodrumu neden bu kadar seviyorsun sence? eski ülkene benziyor olabilirmi?sirtakiyi hep ögrenmek istiyorsun fakat bir türlü fırsat olmadı ama uzulme sen zaten bir zamanlar sirtaki biliyordun...
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sessizdir, konuşması istenmediği sürece konuşmaz. Harekete geçmeden önce sonuçlarını araştırır. Aceleyle veya sinirle hareket etmez.
Senin için kanka her zaman sevgilinden daha önde kaLıyor.Her şeyini kankanla paylaşıyor her özel anını onunla geçirmek istiyorsun.Aşk gider arkadaşLık kalır mantığıyla ilerliyorsun.
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Rüküş rüküş rüküş hep rüküş geziyorsun ama çok uyumsuz giyiniyorsun ama bu durumdan kurtulamayacak değilsin biraz uzmanlardan yardım alman gerek!
Gerçek yaşına gore oldukca gerıdesın ama kendını geliştirebilirsin
Tebrikler.Bu Testten Alınabilecek En İyi Sonucu Aldın.Sen De Benim Gibi Bir Harry Potter Manyağısın.Birgün Üç Süpürge'de Kaymak Birası İçmeye Ne Dersin?:D
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
6. hissiniz güçlü ama siz onu gözardı ediyorsunuz. Oysa bu özelliğinizden yararlanabilirsiniz. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya ve yorumlamaya çalışın. Başucunuza mutlaka kalem kağıt koyun ve rüyanızı yazın. Hayat sizin için çok daha kolay olacak. İnanın buna değer!
Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
Bir gün drakenle sevgili olman dileğiyle :Dd
Çok neşeli ve aynı zaçandı ciddiyetini koruya bilen bir karakter.çok karizmatik ve yakışıklılı olmasıda bu konuya dahil.en önemlisi de çok gizemli ve dramatik bir geçmişi olması.yaşadığı onca şeye rağmen hala güle biliyo ve çok eşsiz süper güce sahib
Geçmişinde seni değiştiren şeyler yaşamış birisin . korkunç ve kendine has bir tarzın var , her ne kadar duygusuz bir patron gibi görünsende özünde masum hayalleri olan biri yatıyor.
Izana Merupakan Karakter Yang Memiliki Sifat Yang Arogan Dan Izana Juga Merupakan Orang Terkuat Di Tokyo Revenger
Çok agresifsiniz ve her an biri ile kavgaya tutuşabilirsiniz. Ancak çalımlarınız harika ve şutlarınız dillere destandır.
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
1907 de kurulan ve ayrica ATA mizin takimi olan soylu ve koklu bir kulumuzdur.Mazisinde bir cok onemli kupayada sahiptir.Turkıye Super Liginde 17 kere kupayi muzesine getirerek rekoruda elinde tutmaktadir.Sampiyonlar liginde her sene verdigi zorlu mucadelelerde basarilar dileriz...
Pratik ve insanlara değer veren bir yapınız var. Başkalarına yaşamlarında daha anlamlı ve değerli aşamalar kat etmeleri için yardımcı olursunuz. Hiç kimse sizi kandıramaz. Siz dinamik birisiniz ve herkesin ne yaptığını yada amaçladığını çok iyi bilirsiniz. Neyin önemli olduğunu bilmenizi sağlayan özel bir yeteneğiniz vardır. Bir öğretmen ya da ebeveyn gibi insanların yaşamlarını daha iyi nasıl yapabileceklerini düşünürsünüz. Siz en çok elinizdeki kaynakların nasıl kullanılacağını idare ettiğinizde başarılı olursunuz. Başlangıçta çok eğitmek amacı ile başlamanıza rağmen daha sonra aşırı otoriter olabilirsiniz. Hatta aşırıya kaçıp patronluk taslayabilirsiniz.. Ne yazık ki orta dereceniz yok, ya eğiticisiniz ya da otoritersiniz. Bu durum çevrenizdeki insanların kafasını karıştırabilir. İnsanlar patronluk tasladığınızda bile insanların iyiliğini düşündüğünüzü her zaman fark edemeyebilirler. Üzgün olduğunuzda, baskı altında kaldığınızda ya da sarhoş olduğunuzda kırmızı rengini simgeleyen tarafınızı ortaya çıkarırsınız. Yeşilin sakinleştiren etkisi olmadan aşırı davranışlarınız ile dostlarınızı oldukça şaşırtabilirsiniz. Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız bu karakter daha bile çarpıcıdır. Eğer çevrenizdekiler bu süreçlerden birinde size farklı davranmaya kalkarsa bunun nedeni muhtemelen sizi tanıyamadıkları içindir. Eğer kırmızıyı yeşilden daha çok seviyorsanız, başkalarından önce bir hedefin başarılması için nelerin yapılması gerektiğine önem verirsiniz. Bu yapınız sizin kendinize güvenmenizi ve direk olmanızı sağlar Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız, destekleyici yanınız ön plana çıkar ve öncelikle enerjinizi başkalarının ihtiyaçlarına yönlendirirsiniz.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Sen de dünyanın en çok sevilen dondurma aroması çikolata gibi, çok sevilen birisin. Ayrıca çikolata gibi enerjiksin. Mutlu ettiğin ise kesin :) Arkadaş canlısısın ve tatlı yemeyi çok seviyorsun belli ki.
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Kurtadamın tanımı sensin sana masal dünyasının kapıları açılmış...
Bazen gösteriş yapıp herkese yüksekten baksan da arkadaşlarına duyduğun sevgi seni doğal bir lider haline getiriyor.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Sen arkadaşların için iyi bir dostsun.onları yarı yolda bırakmassın.
Karanlığı simgeler. Bunun dışında ciddiyeti ve saygıyı da gösterir.