Tebrikler. Lisa hayranları daha cok bence. İnanıyorum onu bırakma tıpkı onun gibi huyların ve haraketlerin var eğer hayranın değilsede üzülme cünkü lisa kadar sende güzelsin şuan sana yalvarıyor.
Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗
Sen aynı jennie gibi Birisin yani güzel her an her şeye gülen birisin ve biraz da ruh eşisin
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Sen normal hayatındaki insanlardan sıkılmış olmalısın.Beraber eğenebileceğin birine ihtiyacın var