Stella Güneş ve Ay Perisi Yaş: 17 Ülkesi: Solaria Güç Kaynakları: Enerjisini güneş ve ay ışığından alır. Hoşlandıkları: Güzel olan herşey, aşk büyüleri ve en son moda giysiler. Güçlü Yönleri: Hayat dolu, iyimser. Zayıf Yönleri: Alış-verişe çok meraklı olduğu için dersleri biraz zayıf. Diğer Özellikler: Güzellik konusunda son derece bilinçlidir ve Bloom’un yakın arkadaşıdır. Stella, hayat doludur, ancak biraz bencildir ve kendine gereğinden fazla güvenir. Ancak Bloom’la tanıştıktan sonra kişiliğinin bu olumsuz yönleri biraz düzelecektir. Stella, gezegeninden Alfea Peri Okulu’na ailesinin isteğiyle gelmiştir. Onlar kızlarının gerçek bir peri olmasını istemektedir. Ama Stella dersleri ve notları pek de önemsemez. Stella, dersleriyle değil de giyimi ve görünümüyle ilgilidir. Her fırsatta zarafetini sergiler. (“Zarafet,” Sihirli Burçların bir özelliğidir… Sihirli Burcunu bilmiyorsan, Bloom bunu öğrenmene yardım eder!) Gösterişe meraklı ve çok hoş bir kız olduğunun bilincindedir.
Şirine, Şirin Köyü'ndeki üç kızdan biri ve en eskisidir. Şirine, yüksek topuklu ayakkabılar ile etekli elbise giyer ve saçları sarı, kirpikleri uzundur. Olaylar karşısında diğer Şirinlerden daha hassastır. Şirin Baba da dahil pek çok Şirin, Şirine'ye aşık olmuştur. Şirine, aslında Gargamel tarafından Şirinleri yok etmek için yaratılmıştır. Şirin Baba bir büyü yaparak Şirine'nin iyi bir Şirin olmasını sağlar. Büyünün etkisiyle Şirine sarışın olur.
Seninde bir yerde kalbinde şarkıcı ruhu var. Sen de Miley gibi bunu dışa yansıtmalısın. Hayranlarının peşinde koşmasını sevmiyorsan Hannah gibi kimliğini sakla. Gör bak, sahnenin en büyük yıldızı-baş rolü kapan sen olacaksın. Komikliklerin de oyunculuğunda sevilecek. Dünyanın sevilenlerindensin ya da arkadaşlarının:) Film izlemeyi, alışveriş yapmayı, arkadaşlarınla vakit geçirmeyi seviyorsun. (En iyi becerdiğin iş şarkıcılık ve dansla oyunculukta da kötü sayılmazsın.)
Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Sen demek Özge (Öykü ) demek her bakımdan o kadar çok benzer yönünüz var ki tatlılığınız , sevimliliğiniz , güler yüzünüz , pozitifliliğiniz , ilgi çekiciliğiniz bir de olmazsa olmazı sakarlığınız her özelliğiniz benziyor eminim sende onun kadar güzelsindir ruh ikizini bulmuşsun :) sana bir sır vereyim mi ? Yakışıklı prensin neredeyse köşe başında ...