Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
Hayat boyu sanık konumundasınız. Neden mi? Çünkü hem sorumluluk almayı sevmiyorsunuz, hem de maymun iştahlısınız. Duygularınız ve içgüdüleriniz mantığınızdan önde gidiyor. Sonuç mu, yarım kalmış birçok şey, boşa zaman kaybı vs... Birilerine karşı "Ama"larla başlayan cümlelerle kendinizi savunmak zorunda kalıyorsunuz hep. Yaramaz bir çocuktan farkınız yoksa, bu sizi sanık konumuna sokar. Keşke köşelerde tek ayak üzerinde dursanız, ama öyle olmuyor. Yaptıklarınızın bedelini, yani cezayı sizin için endişelenen sevenleriniz ödüyor.
Ponpon kuyrugunu işine geldiğinde sallayarak yürümesi ve rakiplerini erkek olsalar da dudaktan götürmesi (dikkatimi çekti de neredeyse tüm Warner Bros karakterleri erkek) hakkındaki eşcinsel iddialarini pekiştirmektedir. Kırıldığında kulaklarını indirir, o durumlarda süper sevimlidir ipnetor.