Bir olay esnasında çoğunlukla başkalarına güveniyorsun, korkuyor gibi gözüksende ince çizgilerin var konu buralara geldiğinde çok cesur olabiliyorsun insanları bazen yoruyor olabilirsin ama genelde sevilen ve komik birisin
Sizin icin bu bile fazla aslinda.Ne var ne yok durumu ile karsi karsiyasiniz.Biraz kendinize ve ozel hayattaki davranislariniza dikkat etme zamani coktan gelmiste gecmek uzere.Bizden demesi...
Kibirli, bencil ve aşırı baskın birisi olarak görülüyorsun. İnsanlar size hayranlık duyup sizin gibi olmak isteyebilirler ama size her zaman güvenmezler ve sizinle çok yakın ilişkide olmaktan kaçınırlar. Ama bu size bir karizma katıyor. Biraz daha alçakgönüllü olmayı deneyebilirsiniz:)
Sizin beklediginiz yakinlarinizda aradiginiz hayatinizin aski aslinda sizden cok ama cok uzaklarda.Sadece birgun kavusmayi ve sizin onu bulmanizi bekliyor.Umudunuzu sakin kaybetmeyin sonucunda hayatta kazanabileceginiz ve beraber yasayabileceginiz mutluluklar otesinde bir ask var.Bizce buna deger.Sizde bunun degerini bilin ve arayisinizdan ugraslarinizdan vazgecmeyin...
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Saf ve sevimli birisin ama bazen cidden katı ve korkusuz olabiliyorsun hadi bitir işlerini
Sanırım arkadaşlarınla ve sevgilinle ve bazende ailenle sorunlar yaşıyorsun herşeyi zamana bıraksan daha iyi olur.böylece öfkelenmezsin ve melek olabilirsin.
Lan pezevengin dölü yawaş ol. kendine hakim olmalısın ;)
Kendini daha çok geliştirmelisin bu konuda yavşaklık yolunda sana başarılar
Kızlara bu kadar yakın olman her yerde hoş karşılanmaz bence biraz uzak dur seviyeli ol dayak yemeden :D
Yokki gördün zaten
Cok hızlı ve haraketli bir oyuncudur.arsenal takımının yıldızlarındandır
Umursamazsin:/. Arkadas cevren tarafindan seviliyorsun, ama sakalarin pek sevilmiyor:(
Agresif bir ergensin aynı zamanda çok havalısın sana aşık oluverdim sanki
Biraz kibirlisin,kendini degistirmen gerekiyor
Sen jax sın insanlara kızdırmayı,şaka yapmayı seven bir dijital sirk karakterisin:)
Sen Jax'sin. İnsanlarla aranda sorunlar yok. Ama kendini bilmiş bir tavrın var. Yeni yerlere kolayca alışabiliyorsun. Dışından mutlu olsanda içinde çok fazla düşünce var. Herşeyde harika olmaya çalışıyorsun. Sorunlarından kaçmaya çakışıyorsun
Olgun,eğlenceli ve tatlısın<3
Hızlı konuşursun,ve hep iş yapmak istersin ve herkese her gün maceralar ve işler verirsin.