Kırmızı Ev yanlış cevap! %2 likden değilsin.
İş adamı olmalısın!-napolyon senin amca oğlu mu ?
Bu güzellik ne kızım? Dalga mı geçiyorsun çabuk çık burdan burda denememe bile gerek yok
Ayy! şimdi ben bile korktum azıcık sakinlik rica ediyorum !
VOCALİN ÇOK GÜZEL 👌 BÜYÜK OLSAN BİLE ÇOCUK RUHLUSUN. LİDERLİĞİ SEVİYORSUN
Her duruma ve koşula uyabilmek gibi bir yeteneğin var. Kendi ayakların üzerinde durmakta çok başarılısın, bu yüzden kolay kolay üzülmüyorsun. İster sımnıfta, ister plajda, ister partide, ister sınavda, sen kendini evdeymiş gibi rahat hissediyorsun.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Sen tamamen Blackpink tarafından yazılmışsın, Oldukça yüksek standartların var ve sıkı çalışmaya yatkınsın!
Bir erkeğin kasları ve vücudu seni oldukça etkiliyor gibi görünüyor Minho'nun vücudu tam senlik gibi hehe.Kediler favorin soonie doongie ve dori ile anlaşabilirsin.Sert birisin ama aynı zamanda yumuşacıksında.Minho tam senlik biri.
Aynı onun gibi sinsi ve iki yüzlüsün..
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.