Bazıları İçin Yakışıklıdır demek siz öyleymişsiniz:D
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Müzik dinlemeyi seviyorsun, havalı giyinmeyi seviyorsun ve eğlenceli birisisin
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Kesinlikle Tom Holland hayranısın
Asgard'lısın.En büyük düşmanın kardeşin LOKİ. Güçlü bir çekicin var.Sana sınırsız güç veriyor.Yıldırım çarpa biliyorsun
Çok tatlı olduğunuzu bir yana bırakalım...Çok seksisiniz...
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun