Yaptıgın iste en iyilerindensin. insanlar senin gucune ve bilgilerine saygı duyuyor. fakat sert takılmıyorsun ve insanları surekli guldurup ve geyik yapıyorsun. ciddiyetle aran pek iyi degil zaten oldugun seviyeyede kendine has yontemlerle geldin. fakat gerekli durumlarda gucunu gostererek herkesten daha korkutucu ve ciddi olabiliyorsun. ickiye duskunsun. kızlara karsı buyuk bir ilgin var :D kitap yazmayı ve gezmeyi seviyorsun
Nazik,dengeli,hassas,kibar,uyumlu ve düşünceli bir insansınız. Kavga ve patırtıdan asla hoşlanmazsınız. Çevrenizdekilerle iyi geçinmeye çalışırsınız. Yumuşak ve tatlı dil ile yılanı deliğinden çıkartmayı başaran bir insansınız. Sessizliğin en iyi ilaç olduğuna inanırsınız. Bütün bunlar sizin herkes ile dost olacağınızı göstermez. aksine dostlarınızı çok iyi inceleyip seçersiniz. Genel olarak da dostlarınız zirvede olanlar veya sizin için gerekli olan insanlardır. Adalet duygunuz çok gelişmiştir ve haksızlığa dayanamazsınız. Kendi zararınıza bile olsa haktan yana davranırsınız. Sizin için her şeyden önde gelen adil olmaktır Bildiğinden şaşmayan ve iyi ile kötüyü birbirinden ayırt eden birisiniz. Verdiğiniz sözü yerine getirmeye çalışırsınız.
Dünyanın en büyük lideri,Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu.. Sen de ATATÜRK gibi özel yaşamında sadelikten yanasın.Karizmatik,bilgili,zeki ve cesursun.İşlerinde sabırlı planlarında kararlısın.Özgürlüğüne düşkünsün birilerinin sana emir vermesi,yönetmesi hiç hoşuna gitmiyor.Model alınacak bir kişiliğe sahipsin ve harika olduğun için seni çekemeyenler çok ama seni bilenler,anlamak isteyenler ve gerçekten anlayanlar çok seviyor hatta onlar için vazgeçilmezsin.Çok iyimser,hoşgörülü ve merhametlisin fakat düşmanlarına karşı acımasızsın.Sen bilimi,aydınlığı ve gelişmeyi temel alıyorsun.İdeolojik görüşün Cumhuriyet rejimi;soyal,demokratik ve laik devlet anlayışını benimsiyorsun.Seni tebrik ediyor ve bu yolda ilerlemeni diliyorum..
Sende herzaman birini kurtarma dürtüsü,isteği var ve bunun için her şeyi göze alırsın.en büyük özelliğin cesaretin.büyük işler başarsanda asla mütevaziliğini kaybetmezsin.ama senin bu fazlaca cesaretin seni pinpirikli yapıyor her olaya bu kadar cesaret göstermeye çalışmasan iyi olur.kendini farkettirmeyi seven bir insansın
Yay burcu insaninin içinde hiç bir kötülük yoktur. Onu yargilarken hasin olmayin. Iyi niyetlidir. Kendisine sempati duyulmasina ihtiyaci yoktur. Ondaki essiz anlayis, zeki ve atesli davranislar, genellikle Yay'i basarili insanlar arasina sokar. Yay'larin en belirgin özelligi dobra olmasdir. Yapmacik ve aldatmaca onlari dehsete düsürür. Yerinde duramayan insanlardir. Hareketsiz durmaktan nefret ederler. Hizi severler. Yay insani herhangi bir tehlikeden kil payi kurtulmak kadar hiçbir seyden zevk almaz. Ona göre gerçek gerçektir. Yay'in aklindan, kalbinden geçen hersey hemen hemen aninda dudaklarina dökülür. Tipik bir Yay'in çocuksu bir yani vardir. O, yasamin ciddiligini kabul etmek istemez. yay'lar dikkatsizce bir iliskinin içine atilirlar,aylarin en kötü huylari arasinda siddetle öfkeye kapilma egilimi, asiri sismanliga ve alkoliklige yol açan, çok fazla yiyip içme tutkusu ve sir tutma yeteneginden yoksun oluslari sayilabilir.Asla yalan söylemeyi beceremez. Atilgan ya da çekingen olsun, bu cömert idealist, hayat boyu neseli ve umutludur.
6. hissiniz hayatınıza yön vermeye çalışıyor. Ama siz bu gücünüzü köreltmek için uğraşıyorsunuz sanki. İçinizdeki sesi dinlememek için ısrar ediyorsunuz. Biraz beyin cimnastiğine ne dersiniz? 6. hissiniz küçümsenmeyecek kadar kuvvetli. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya çalışın. Bu daha ayrıntılıve uzun rüyalar görmenizi sağlayacaktır. Tabi bunları yorumlamaya çalışmayı da unutmayın.Size tanıdık gelen birşey gördüğünüzde ''ne tesadüf'' deyip geçmeyin. Biraz beyninizi yorun. İnanın buna değer.
Siz ortami sicak ve samimi tutan Viski gibisiniz.Kendinizle yasam hiziniz Viski ayarinda yavas ve zevkli.Basiniza bela ve dert getirmemesini iyi biliyorsunuz.Yasam tarziniz size yeterince mutluluk zaten sagliyor.Girdiginiz ortamlarda saygi ile karsilaniyorsunuz.Buda sizi mutlu ediyor.Neseniz daimi olsun.Her zaman bu felsefenizi koruyun...
YapdikLarindan doLayi cok pi$man gözüküyorsun, ama sana pic orosbu am kafa tavsiyem oLma.. Kader birazda biz insanLarin eLinde.. Emin oL ki sana hayata yeniden geLme $ansi veriLmi$ oLsaydi, yine aynisini yapardin.. o yüzden hiCc bi zaman pi$man oLma, sana yaka$miyor.. eminim ya$adikLarin pi$man oLmaya degecek kadar güzeLdi..
Sen bncee ilk önce sevgilini hayall etmeyi dusunmeyi ögrenn kalbinn hçç sızlamamıss göz yası ne bilmiorsunn sadecee arkanda yaralı br yurek bırakıorsun bncee senn askı anlaman icin yanlızlıgında dusunn .askı ögrenmen için illa acı cekmen gerekmior sadece sana verilen askın sevginn degerini bill seni sevene saygı dy asla onu üzme hç farkında olmassın ama onn canını yaka bilrsinn .onu kendinden soguta bilrsin.ayrılıgınıss sebebii sadecee ona karsı dydugun hislerle gösdere blrsn
O kadar iyisin ki! sen tam bir meleksin... hani derler ya bi kanadı eksik diye, aynen öyle. ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için hep iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu saflığından dolayı sana çok güveniyorlar. Bu da uzun vadeli ve başarılı arkadaşlıklar kurmanı sağlıyor. Tebrik eder şeytana uymamanı dileriz...
Çam: (Titiz) Uyumlu iliskileri sever. Dinç ve güçlüdür. Nasil rahat edilebilecegini bilir. Dogal ve hareketli biridir. Iyi bir partnerdir. Çok arkadas delisi degildir. Çabuk asik olur ama atesi çabuk söner.Herseyden kolay vazgeçebilir. Ideali bulana kadar her sey geçicidir.Güvenilir ve pratiktir.