Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Cift Karakterinizle çevrenizdekileri korkutuyosunuz!Kimse Nezaman ne yapacagınızı tahmin bile edemiyor ki Bunu siz bile bilmiyosunuz,Bildiğiniz tek şey biranda Size karşı terso bi hareket,ozaman kıyamet Kopar...Eziyet Tarzınız;Sopa
Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)