Tam bir Fenerbahçelisiniz l Fenerbahçe için canınızı vermeye hazırsınız her maçta sizi görmemiz mümkün bırakın şampiyonluğu her xaferde sokaklardasınız her maç kazanınca evinizi stadyum gibi yapıyosunuz
Ela göz,kumral,erkek
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
3 büyük yunan tanrısından biri olan deniz üzerinde hakimiyet süren Poseidon.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Halit özgür sarı nin rolü gibi çatışmayı seviyorsun :)
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Kıskançlık huyu var sende + Çekememezlik.
Sen kesinlikle Jennie Kim'sin.Jennie gibi hem havalı hem de tatlı birisin ses tonunu Jennie gibi seçebiliyor,ayarlayabiliyorsun.Eğer bir BlackPink üyesi olsaydın Jennie olurdun.Onun gibi sevecen mutlu.iyi kalplisin sen Jennie çıktığın için çok şanslı
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.