Çok fazla umursamazsın. Sevgilin bir kızı/erkeği öpse bile onu kıskanmayacaksın. Ona çok mu güveniyorsun yada sana göre o çok mu değersiz bilmiyoruz. Bize göre onu gerçekten isteyip istemediğine karar vermelisin. Bunu kendin için yapmalısın çünkü bir ilişkide sadece tek bir sevgili olamaz. Eğer ona çok güveniyorsan, bu açıklamayı kâle alma ve bu kadar da emin olma ;)
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...