Sen aslında Mingi olabilirsin. Komedyen gibisin ve lider olmayı pek sevmezsin
Sana yürüyor (koşuyor bu bir yavşak)
Duygusal şiriin sinirli yakışıklı
SİWAN ÇIKTIYSA ÇOK ŞANSLISIN ÇOK YAKIŞIKLI😻😻
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Siz genellikle chill,şaka yapmayı seven ve yakışıklı kişilerden hoşlanırsınız. Ve tamda Sunghoon dan bahsediyorsunuz.
Sizi seven kişinin baş harfi N çevrenizde ki N'lere dikkat edin.
Sende o harcanan tiplerden olmayasın?😔🙌🏻
Kendine önem veren, Hanımefendi, Sadık birisin
Senin tıpkı beomgyu gibi değişik bir havan var. sürekli pozitif enerji veriyorsun.
Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!
Esme gibi acı çekse de içinde saklayan,kararlı ve içine atan güçlü görünsede içi içini yiyen birisin
Sen seungminin ideal tipisin! Hayat dolu ve mizah anlayışlı.
Çok tatlı ve nazik olduğundan herkes seni küçümsüyor. Fakat fırsatçı erkekler sana aşık olduğu için seni delirtiyorlar sakın onlara gıcık olma. Ama kendini korumayı bilmelisin!🤭🤭
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen oldukça iyi bir dinleyicisin.Hyunjin gibi duygularını dışa vurmayan biri için ideal bir eş adayı
Senin ruh eşin shuhua Sen çok tatlı ve çok havalı birisin ilişkide baskınsın
Böyle şeker bir kediyi hakettin. Dikkat et onu uyandırmak zor olabilir.
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Sen insanlarla samimi olmaya çalışıyorsun ama ne fayda! Seni dışlayabilirler ama sen pes etmeyeceksin! Güvenebileceğin ve arkandan bıçaklamayacak bir dost aramaya devam et sevgili Jeongin!
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Enerjik tatlı bir yapıya sahipsin gerçektende güzelsin hayallerini gerçekleştirmek için koş peşinden en güzellerini birisin kendini sev💛
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen kbsye uyuyorsun (git idol ol kardes)
Sen okadar idaalisin ki han sojun bile az resmen idda için dogmussun
Oppaların senin için çok önemli mavi rengi seviyorsun :D
Bazen yalnız olmak istersin kendini yansıtmaya çalışırsın ama aileni ve arkadaşlarını çok özlersin ve iyi birisin
Sєяωєт...вaşLı вaşıηa вiя тaкıм σLup тaкıмıмızıη ωazqєςiLмєzidiя,γємєкLєя ωє тaтLıLaя FaωσяiSidiя,кєвapςıLaяdaη ςıкмaz,FuтвσLuηa qєLiηćє тσp qєςя adaм qєςмєz hızLı σγuηćuLaяa FauL γapaя ,тuтuLмaSı кσLaγ γaωaş ωє zaγıF σγuηćuLaяı ςσк Sєωєя...
Sen Bella gibi özgürlüğü seven çılgın ve çok sadık bir dostsun. :)
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Sen seçilmiş kişisin.Harry potter alemindeki en bilindik büyücü!