Eh işte idare edersin ne çok çirkin ne çok güzelsin/yakışıklısın...
Çok çirkin sayılmazsın ama fevkalade de değilsin güzelim/yakışıklıyım havalarına kapılma hemen:)Ama istersen olabilirsinde istemek başarmanın yarısıdır;)Senin diğerlerinden neyin eksikki sadece varolanı ortaya çıkaracaksın...
Sen uzun toplarla sahanın uzunluğunu azaltmış olup birden çok rakibi bu şekilde oyundan düşürmeye çalışan bir oyuncu tipisin!Bu yüzden hava toplarınada iyi çıkyorun!