Harika! Akıl Sağlığın şurda belirtilen oran kadar iyi durumda! Resimdeki Doktora ihtiyaç kalmadı. Gidebilirsiniz Doktor Bey!
Sizin belki de şimdiden maddi konuda bir başarı hikayeniz var. Yaşama bakışınız fırsatları görmeye ve değerlendirmeye çok uygun. Zenginlik sizin için kapıda diyebiliriz. Öyle olursa bizi de görürsünüz artık...
Biraz Tembellik Var Kendinize Çeki Düzen Verin.
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Malesef sanssızn sanssız bı gne hazr ol senı beklıoo
Yaz aylarını ve güneşi seviyorsun. Doğayla pek aran yok.
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Sen Heeseung'sın. Arkadaş grubunda en çok yardımı dokunan kişisin. Genelde arkadaşlarını sen teselli edersin.
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Moda senin diğer adın , süper giyiniyosun
Çok duygusalsın, herzaman pozitif birisin, dans etmeyi seviyorsun ve gezmekten çok hoşlanıyorsun
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Git itur evde ac nurdisina izle cnm ne gerek var koreli olmaya 😂😂😂
Okadar çirkin de deil, okadar güzel/yakışıklı da deilsin. tam ortasıı yanii;)
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Senin kendi kendine hoplayıp zıplayan özgür bir ruhun var. Aslına bakarsan kendi söylediğin şarkıların müziğine göre zıplayıp oynuyorsun. Hareketli ve inanılmaz enerji dolusun… Arkadaşların eve gelene kadar bütün gün konuşabilir. Komik şarkılar yazmaya, gülüp eğlenmeye ve arkadaşlarını da güldürmeye bayılıyorsun.
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Geleceği görebilir,olacak olayları öğrenebilirsin tıpkı alice gibi
Sen olgun bir insansın. İnsanları anlayabiliyorsun ve ayrıca çok iyi bir dinleyicisin. Hayata bakış açın bazen iyi, bazen ise kötü olabilir. Fakat sen sevilen değerli birisin.
Tehlikeli değilsin ama yılansın dış görünüşüne önem veriyorsun!
Gelecekteki Eviniz : Hurdalıktaki bir Baraka
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Senden liderlik kokusu alıyorum a yejiyle ortak özelliğiniz
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Senden herkes korkuyor.Diğerlerinden farklısın bu seni özel yapar.
Koç sun bea helal olsun helallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll süppersin
Böyle devam et işte!! harika olma yolunda ilerliyorsun!! çok müko
Çapkın erkeklerden hoşlanıtosun ama her an ayrılabilirsin
Bir Koreli kadar iyisin.Korece biliyomusun??Bence Kore'ye Git :)
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Sen Liz´sin. Grupta hep komiklikler yapan ve onlara enerji ve mutluluk veren kişisin, Nefret alman için sebep YOK, Eminim seni çok seviyorlardır
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Sanki onları daha yeni görüp tanımışsın
Telefon çaldı o da ne tuhaf seslerrr amanınnn korku gizem gerilim senin filmin olsa olsa çığlık olurr ssssssssssss
Sen Jason Voorhes'sın.Önüne geleni öldüreceksin.Seninleyiz.Fakat tek yapman gereken ölmeyip öldüreceksin.Hadi Camp Crystal Lake'e
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Hayatınızdan kesinlikle çok memnunsunuz, her günün size yeni birşeyler getirebileceğine inanıyorsunuz. Küçük şeylerden mutlu olmayı başarabiliyorsunuz ve istediklerinizi saplantı haline getir mek yerine sahip olduklarınıza şükür ediyorsunuz. Herşey her zaman istediğiniz gibi gitmesede bunu çok büyütmüyorsunuz ve geleceğe umutla bakmayı başarabiliyorsunuz.
Çocuğun erkek ama çok çirkin olacak.Ama olsun sen onu yinede çok seveceksin.
Eger güç ve inançla hareket ederseniz isteklerinize kolayca ulasabilirsiniz. Karamsarliktan kurtulup, zorluklarin ötesine bakmalisiniz. Bunu herkes yapamaz ama siz bunlardan sıyrılmak için yaratılmışsınız.
Sürekli gergin bir tavır içinde olup küçücük bir olayı büyütebilen sürekli baskın karakteri oynayan ve bu yüzden de hayattan zevk alamayan cabuk yorulup cabuk yaslananlardansınız!!!!Kendinizi ifade edemediğiniz kişilere karşı duyduğunuz öfkeleri de çoğu zaman başkalarına aktaransınız!!!Acilen doğru iletişim yollarını bulmaya ve rahat bir kafaya sahip olmaya ihtiyacınız var... bu durumlarda her olayı akısına bırakın !!!!!
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Aşk-ı memnudan Firdevs : sen çok sinsi we akıllısın intikamı çok sewiyorsunaslında iyisin ama hayat zorlukları seni bu hale getirmiş olmalı....
Alışveriş yapmayı seversin.eğlence,bar,disco senin vazgeçilmezlerin arasında.
Sigara icisi ile doneminde ciddi anlamda efsane olmus, sokaklardaki insanlari sigara konusunda kendine ozendirmeyi basarmistir..bir biyik sitiline adini vermistir..
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
Sen de Justin Bieber gibi genç, havalı, yakışıklı ve zeki bir gançsin.
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Kesinlikle çevrenizle çok uyumlu birisiniz. İnsanlarla rahat iletişim kurmak, yanlarında kendinizi huzurlu hissetmek sizin için son derece önemli. Dikkat etmeniz gerekenler: Tüm gücünüzü insanlara ayırmayın, kendinizle ilgilenmek için de zaman yaratın. Seveceğiniz bir kitap, güzel köpüklü bir banyo ya da doğayla baş başa bir yürüyüş. Tüm bunlar biraz rahatlayıp kendinizle baş başa kalmanızı sağlayacaktır.
Ela göz,kumral,erkek
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!