Nedense hep içine kapanıksın.Sürekli etrafındakilerden bişeyler bekliyorsun ama birazda sen çaba göstersen herşey çok güzel olacak.Tamam hayatında yolunda gitmeyen bişeyler var ama bu seni yıldırmasın ne olursa sen bunların üstesinden gelecek bir insansın...
Mor rengi seversin. Ürkütücü veya şakacı bir yapın var ve bu yapın yüzünden çevrendekileri kendinden soğutabilirsin. Bazen kötü niyetli tutumlar sergileyebilir, bazen ele avuca sığmazsın.
Zeki birisisin Arkadaşlık senin için çok önemli kitap okumayı çok seversin boş zamanlarında hemen arkadaşlarının yanına gidersin Aynı Twilight Sparkle gibisin
Sara Khan gibi güzel ve naziksin.Fedekar ve iyimsersin.Hep böyle ol kendini geliştir ve yeteneklerini ortaya çıkar.Şans senin yanında,değilsede mutlaka sonunda seninle olacak :)